|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 24-November-2009 kl. 09:41 |
Jeg fik i går sat min YouSee-box op og det ser ud til at virke fint :)
Dog virker det som om jeg ikke kan se en optaget udsendelse før den rent faktisk ER færdig med at optage. Jeg optog en udsendelse i går, men jeg kunne ikke se det på listen over udsendelser i "optage-mappen" før den var færdig. Kan det virkelig passe eller har jeg mon gjort noget forkert? Normalt ville man da sagtens kunne starte med at se noget man er i gang med at optage. |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Det er en feature som er ønsket af mange, men desværre ikke en feature som boksen har lige pt.
Så nej, du kan ikke afspille en optagelse før den er færdig med at optage. |
|
![]() |
|
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Nej hvor sindssygt
![]() Dvs. hvis jeg eks. vil optage Champions League fra 20 til 23 fordi jeg først kommer hjem 20.30........... så skal jeg vente med at se kampen til dagen efter med mindre jeg vil starte kl. 23? Hvor råddent ![]() |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Du kan jo benytte dig af startforfra.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja men det havde jeg egentlig indtryk af kun gjalt på nogle få kanaler og eks. IKKE tv3+ og Canal+ som sender Champions League kampene ?
Eller ser jeg forkert?
|
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener i hvert fald startforfra kan benyttes på tv3+, men ved live kampe kan det nok ikke bruges, så det kan du have ret i.
Der er dog også nogle der benytter sig af et trick med en stop/start af optagelsen af den aktuelle udsendelse. Så kan man vel se første halvdel mens den optager resten. |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() |
Du kan løse problemet med en lille workaround. Stop den igangværende optagelse og start en ny optagelse med det samme.
Så kan du se det første du har optaget, imens den optager videre. Det kan du så gentage, når du er færdig med at se det første du har optaget. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
![]() |
Øhh ja. Det er jo netop lige beskrevet ovenfor. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |