|
YouSee til Pana VT50, netflix |
Besvar |
Forfatter | |
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Juli-2013 kl. 14:57 |
Hvad gør jeg.
Signalet forsvinder skifter meget fra Yousee router trådløs til fladskærm. Router er Yousee Netgear standard, der er 9 m fra router til Pana fladskærm. Jeg har forsøgt andre kanaler, kører pt på kanal 4. Teknikkeren har lige været og målt signal hastigheden til 52,7 så det er ok. kan i komme med et råd ? |
|
E.L.
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug kabel. Det er stabilt.
wifi i tv er skidt... |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wifi i tv er nødvendigvis ikke skidt, men det er afstanden på 9 meter, især hvis det ikke er i samme rum. Jeg har 4 meter til wifisender i samme rum, har aldrig oplevet signaltab, ej heller med wdtv boks i rummet ved siden af.
Men med wifi er der mange kilder til signaltab, som nævnt i tidligere indlæg af Lemmike, er kabel det sikre valg. |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej E. Larsen. Jeg tror som de andre at et kabel eller kortere afstand vil hjælpe. Men når du har set på det, syntes jeg at du skal downloade programmet inSSIDer. Det viser de andre WiFi netværk: Hvis du i dette link, ser i billedes nederste venstre hjørne ser du hvorfor kanal 4 generalt er et dårligt valg. Alle WiFi kanaler fylder +/- 2 kanaler, så hvis alle kunne finde ud af at bruge kanal 1, 6 eller 11 havde vi 3 reelle kanaler. Men ved at bruge kanal 4 kan du forstyres af både dem der bruger kanal 1 og af dem der bruger kanal 6. Men som sagt brug inSSIDer til at finde den kanal der forstyres mindst. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 28-Juli-2013 kl. 10:29 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |