recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Transponder liste
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Transponder liste

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Preetzmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Marts-2011
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preetzmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Transponder liste
    Sendt: 18-September-2012 kl. 20:29
Hey !

Jeg har problemer  finder alle kanalerne i Yousee's mellempakke på mit media center.

facts: 
2x firedvt (dvb-c)
driver 5.7
Firewire controller m native driver
Jeg benytter Win 7 MCE

Jeg har prøvet alle transponder lister der følger med driveren - uden held.

Er der nogen med samme setup, der kan sende mig deres transponder liste - så vil jeg være meget taknemmelig!

/Mads
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 08:08
Har du husket, at vælge "Windows Media Center Driver" under installationen og IKKE BDA Driver ?

Samt at 7MC er sat op til at bruge DVT-T og ikke DVB-C ?

Samt at installere legacy (ældre) driver på dit firewire kort, ved ikke om du mener dette med "native" driver som du skriver.
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD
TV: 48PFS8109:
Anlæg: Denon /DALI
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu