|
Yousee tv boks og dårlig wifi . |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
st1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok fordi WiFi løsningen er ret simpel. Hvis man letter på låget (NB: det må man ikke) kan man se at der sidder en intern USB port med en lillebitte WiFi dongle i... Ikke noget med antenner på fronten/siderne osv - næh blot en USB dongle. Der er nok ikke så underligt at YouSee på det kraftigste anbefaler at man kabler boksen. (Det var vist også det. der var hensigten oprindeligt). |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej. Jeg mener at der er to ting i kan prøve. I kan prøve kun at køre med kun en boks på 5 gHz. For at se om det bliver bedre. Eller i kan prøve at skifte til 2,4 gHz. igen for at se om boksenes 2,4 gHz er bedre. Men som du beskriver det. Er der nok ikke andre løsninger end at skifte til kablet Internet eller måske at skifte til en kortlæser i TV'et? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
Jeg har også lige anskaffet mig den nye tv boks fra yousee og koblet den op via yousee´s egen router/bredbånd via 5 ghz som det er det eneste den kan, boksen står ca. 4 meter væk fra routeren og det er det eneste 5 ghz bånd i nærheden, jeg kan i hvert fald ikke se nogen når jeg søger, det eneste jeg kan se er mit eget.
Jeg får hele tiden at vide på mit tv at "Nu har boksen forbindelse til internettet" og "Nu har boksen ikke forbindelse til internettet" de beskeder kan komme ca. 5-6 gange på en aften hvor vi ser fjernsyn, det er ret irriterende, jeg havde håbet på at kunne slå meddelelser fra men det kan man vist ikke. Den eneste løsning som jeg ser det, er at trække et kabel til routeren i stedet for, men det vil jeg helst ikke. En anden ting boksen også mangler er de digitale undertekster på feks. BBC kanalerne, de mangler, har fået at vide det skulle komme i en softwareopdatering, men hvornår? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |