|
Yousee tv på Mac på fremmed internet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2017 kl. 20:48 |
Hej
Jeg er i sommerhus i denne uge med et meget sparsomt tv udvalg (ja, vi ser stadig lidt tv når vi har ferie). Hvordan kommer jeg til at se tv fra mit Yousee-abonnement på min Mac fra sommerhusets trådløse internet? Jeg nruger normalt Safari, men Yousee anbefaler Google Chrome, så den er hentet, men der sker stadig intet. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ses på samme måde som når det er hjemme, bare ikke TV2, den kan kun ses ved tilkøb af TV 2 ude, Kr.5/måned. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du logger ind på
https://profil.yousee.dk |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg kan se det på iPad, men ikke på Macbook Pro.
Mufti: Prøver lige dit link i morgen.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Jeg har prøvet. Jeg kan også godt komme ind og vælge kanaler, men når jeg trykker play kommer der en sort skærm og når jeg bevæger musen er det kun et kryds oppe i hjørnet.
|
|
|
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 397 |
Har du prøvet at installere Verimatrix plug-in for at se om det hjælper.
Yousee skriver godt nok at det kun er til IE |
|
![]() |
|
Hej, Jeg kan heller ikke få den til at hente den. Jeg ved ikke hvad problemet kan være.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |