|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | ||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|
Jeg havde heller ikke hørt noget om det, men den er god nok. Der er billede på kanalen.
|
||
![]() |
||
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Ja så venter vi bare på at kunne se kanalerne på samsung 3126 og at kunne bestille et tvillingekort til tv nummer 2. |
||
![]() |
||
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Så fik jeg købt et ca-modul som virker til yousee testede det lige med mit kort som ellers sidder i min samsung 3126. Jeg fandt også de fleste af HD kanalerne, både dem som er med gratis og dem som jeg har i min favoritpakke. Jeg fandt dog ikke Animal Planet HD og Nat Geo Wild HD, som ellers virker fint på min boks.
p.s. jeg fandt heller ikke de nye kanaler som andre i den tråd har fundet på deres tv.
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yousee har åbenbart tekniske problemer med disse.
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Ja i går ændrede de igen navne mv. på de nye kanaler tilbage til "Service nnnn" og de kom øjensynlig til at tage lidt for mange kanaler med i den operation bl.a. DR HD.
Kanalerne kan stadig ses, hvis man nåede at finde dem på sit tv i går, så på mit Philips har jeg stadig TV3+ HD, Silver HD, Eurosport 2 HD og TV1000 HD.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
![]() |
|
Jeg har også fundet ovenstående kanaler på min HTPC , men kan dog ikke få billede på Silver HD . På min Samsung 3126 boks er de ikke dukket op endnu. Redigeret af katbird - 30-Januar-2010 kl. 13:04 |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
YouSee ser ud til at have fået styr på navnene igen. Nu er der ihvertfald navne på alle kanaler på 442 MHz og 458 MHz:
![]() Der er tilsyneladende forskel på, hvordan de enkelte fabrikater reagerer på den nuværende opsætning. Mit Sony tv, der står til automatisk opdatering, har kun fundet TV3+HD. Jeg orker ikke at lave en manuel søgning, da det indebærer at alt skal sorteres på ny. Min Philips tv står med automatisk opdatering slået fra og på det lavede jeg en manuel søgning på de 2 frekvenser i torsdags og fik alle de 4 nye kanaler og de fungerer stadig. På YouSee-boksen er ingen af dem dukket op endnu. Redigeret af dkscan - 01-Februar-2010 kl. 09:37 |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har i stuen et cammodul, og kort med en favoritpakke med 4 kanaler. Og ved sengen er der en boks med tilhørende kort. Vil det blive sådan at de 4 kanaler, jeg har i stuen også kan ses ved sengen?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
|
Det er da lidt underligt, at Jer med TV med indbygget tuner kan finde TV3+ HD , Silver m.m. kan søge dem ind, når 3126 boksene ikke kan?? Jeg har også selv prøvet at søge, men intet resultat..
Redigeret af Casper - 31-Januar-2010 kl. 16:31 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |