|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karstenp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 14:03 |
Min søn skal måske have ny computer inkl. tv-kort. Der er antennestik i værelset, men det er lidt langt væk, så ikke alle kanaler er supergode. I stuen er der en YouSee HD-box.
Kan man 1) regne med at kunne trække et godt digitalt signal, når analogsignalet har problemer og 2) finde ét eller andet digitalt pc-kort (der fungerer som en digtal set top box) der ville kunne læse et ekstra dekoderkort fra YouSee. Eller har jeg brug for endnu en digibox? Redigeret af karstenp - 11-Oktober-2007 kl. 14:13 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
jeg er sikker på, at den nemmeste og billigste løsning er en extra STB og et kort. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
karstenp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Tak for svaret. Tror du jeg ville få problemer med et digitalt signal, når det analoge er lidt svagt i den ende af huset?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er ikke utænkeligt, måske du skulle overveje nye kabler. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Prisen for et DVB-C Tv-kort med ca-interface og Viaccess CAM 4.84 kan fås fra ca. 1200,- Technotrend c1500 (www.dvbshop.net) og det er sikkert mere ... som #radiomanden nævner. Det er et PCI-indstik-kort og ca-interface optager også et PCI-slot. (passiv). En andet tv-kort floppy/fireDTV ca. 1900,- både ekstern og internt og tilsluttet via firewire. Hvis der er dårlig modtagelse af digitale signal optræder det som hak i billedet... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |