|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
dvidebaek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Tag da og vælge WAOO! Det er den eneste måde hvorpå du kan være fremtidssikret, da de er de eneste af de tre udbydere, som kører udelukkende over fiber. plus deres kanaler sendes i en langt bedre kvalitet end yousee!
se evt. linket her fra flatpanels.dk: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1274258458
NB! i linket hedder waoo profiber. Redigeret af dvidebaek - 03-Februar-2011 kl. 15:47 |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Superbeszzz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg må også sige, at den slags undersøgelser generelt er super relevante, men når undersøgelsen når at blive omtrendt et år gammel, før jeg skal skifte, føler jeg ikke jeg kan bruge den til noget. I min verden kan alle de andre have sænket deres bitrate, mens yousee kan have hævet deres - nobody knows?
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
Der er testet én kanal! |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Efter at have haft YouSee i omkring 1½ år må jeg sige at jeg generelt er meget tilfreds, dog har der været perioder hvor jeg har bandet dem langt væk, men igen fungerer det 99 % af tiden til UG og slange. Dog synes jeg prisen er ved at være i overkanten, men når det nu kører over budgetten, så tænker man jo ikke over det
![]() Det bliver ALDRIG Boxer hos mig, så længe de kører de åndsvage halvsvensker-reklamer....
![]() ![]() WAO kender jeg ikke,men mener det er noget med internet,telefoni og TV? eller hvad?
Jeg har kun brug for TV, da resten er betalt af arbejdsgiver
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
Hos Waoo skal man vel have en boks ved hvert fjernsyn ?
|
|
![]() |
|
kthomsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
![]() |
ja det skal man.
|
|
![]() |
|
dvidebaek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Det kan da godt være at man med Yousee får et større udvalg af tv-kanaler. Der må jeg dog sige at dem med Waoo er heldige, da de slipper for mængdevis af reklamer på TV3 kanalerne plus det paradise lort som de sender. Det er bare min mening. Hvis det var mig som stod og skulle vælge, ville jeg helt klart vælge WAOO, da jeg dermed er fremtidsikret, da de som sagt ligger fiber ned i jorden fremfor kobber!
|
|
![]() |
|
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() |
I det her tilfælde vil spørgeren også få leveret sit signal via fiber, så det gør ikke den store forskel. ![]() Jeg ville personligt vælge YouSee. /Mark |
|
![]() |
|
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Ud fra den undersøgelse ( http://digitalt.tv/test-af-bitrate-hos-tv-udbydere ) så ville JEG vælge den udbyder med højest bitrate. Men hvis man ikke stiller store krav til billed kvaliteten, så vælger man vel ud fra den billigste udbyder??? Læs det eksempel med BBC i England, den rammer vist ret godt!
|
|
![]() |
|
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Jeg har også oplevet at Yousee bliver bedre og bedre. Jeg har mellempakken og har oplevet at få flere kanaler i HD kvalitet uden merberegning, et ukodet digitalt spejl og kun beskedne prisstigninger. Her er det nok takket være konkurrencen fra Boxer og Waooo at Yousee tager sig sammen.
Men vigtigst for mig er at jeg kan sende signalet rundt i huset til lige så mange TV jeg har lyst til, uden at der skal ekstra bokse eller gebyrer på.
Dog vil jeg sige at min mellempakke ikke har noget vildt stort udvalg af sports- og børnekanaler. Jeg ser mit Champions League fint med 3+HD og ungerne ser Ramasjang så vi klarer os, men hvis det er meget vigtigt med Eurosport, Viasat Golf og Nickelodeon skal man lige checke Fuldpakken. Eller det her Yousee Plus hvor man kan håndplukke ekstra kanaler. Dog kræver det deres boks og så skal man pludselig til at holde øje med strømmåleren (og måske have en pr. TV?).
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |