|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Et kort-slot tror jeg ikke er nok for Plus pakken - det er også noget med at kunne starte forfra, gå i et arkiv osv. Det kræver deres boks. Ved ikke om de også har en Plus "light", hvor det kun er de ekstra kanaler man gør brug af, hvor man kunne nøjes med et kort
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Korrekt, det kræver 3126 for at bruge Arkiv, Start forfra og PPV, men der er ikke forskel på kortet uanset om man bruger det i et TV eller i 3126, prisen for kortet er den samme.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
CNN3 har ret - man kan tilkøbe noget de kalder Favorit, hvis man bare har et kort-slot. Det er hvor man kan vælge nogle ekstra kanaler. Så det er ikke selve Plus pakken:
Redigeret af JBoysen - 04-Februar-2011 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Var til møde i antenneforeningen i tirsdags.
Her var YouSee til stede og forklarede om den kommende omlægning til grundpakker plus tilvalgsmuligheder. Det er efter min opfattelse det tætteste du kommer på a la carte. Jeg har også Waoo inde og har sammenlignet HD-signal på samme udsendelse. En A-B-A sammenligning, hvor en anden bruger herfra bedømte det ligesom jeg - til at YouSee var en anelse bedre i kvalitet, set på en 100" lærred. Altså ikke en stor forskel; men synlig med mit setup. Bruger Waoo til internet og ærlig talt så svinger downloadhastigheden en del - jeg har 15/15 Mbit og ind imellem er den nede omkring 3-4 stykker i download, upload er "altid" højere end download, så den er ikke noget problem som sådan; men også til tider under det nominerede. Jeg ville gå på YouSee og så tage internettet fra dem også, medmindre du har behov for høj upload hastighed. Så kan du også få YouSee play - hvis du altså ikke kører Apple! TDC og YouSee play understøtter IKKE Apple! Mvh FNørd
|
|
![]() |
|
efterz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Waoo kan sagtens ses uden en boks ved hvert TV..
Citat http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv-radio/Sider/Valg-af-abonnement.aspx :
Har du 2 eller flere fjernsyn? |
|
Jonas
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Superbeszzz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg har 1 sony ex500 soveværelsesfjernsyn og skifter "hovedskærm" når jeg flytter. Jeg læner mig mod yousee - jeg er lidt spændt på hvad etableringsomkostningerne er på de respektive udbydere. Egentlig også utroligt så forskellige meninger der er på dette område - det lugter af, at der godt kunne være lidt mere transparens på området.
|
|
![]() |
|
pkk888 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg tror det er et udtryk for at vi endelig er ved at få lidt konkurrence på det her område - at du opfatter det som en smule utransparent.
Har selv internet fra WAOO (Bredbaandnord) og må sige at det er det sygeste internet jeg nogensinde har haft. Jeg kan ikke genkende den med de varierende hastigheder - det kan faktisk være vanskeligt at finde en "hastighedsmåler" der kan håndtere min 60/60 forbindelse. Det er kun ganske få steder der kan levere den mængde data.
Mht. til TV tror jeg også at du får det største udbud med Yousee. Jeg har den mindste kanal pakke hos Boxer, og er jo så ikke interesseret i et stort kanal udbud, kan du jo regne ud.
![]() Jeg ville skære kagen sådan her:
1: Har du behov for voldsomt internet, fjernsyn i god kvalitet, men dog en boks pr digitale modtager. (du kan sende et analogt signal ud til andre fjernsyn...): WAOO
2: Har du max behov for udbud af TV/HD kanaler (og flere TV) og godt internet : Yousee
3: Har du behov for noget fjernsyn/billigt - vælg Boxer - her går du primært på kompromis med antallet af HD kanaler og Viasats kanaler. De er vigtige for nogen og ikke vigtige for andre. Billede kvaliteten er dog ikke lige så god som de andre - men absolut brugbar for de fleste. Der kan måske i 2012 når de lukker for MPEG4 signalet komme flere HD kanaler til Boxer. (endnu uvist)
Min egen løsning er en 1'er uden tv og en 3'er. Altså internet ved Waoo og den billigste pakke ved Boxer. Det dækker mine behov - så må du vurdere hvad der passer dig bedst.
![]() |
|
Med venlig hilsen
Jacob Jensen |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Jeg mener kun det er Energimidt, der tilbyder en DVB-C løsning. Østjysk energi fx, som er et andet el-selskab, tilbyder kun analoge signaler i deres Coax-ledning. Hvis du vil se digital tv, er det via en boks, placeret ved hvert TV.
Deres montør mente at deres analoge signal var rigtig godt :-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Superbeszzz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
@pkk888
Det var egentlig meget godt ridset op syntes jeg.
Det bliver nok yousee :)
|
|
![]() |
|
efterz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Mon ikke de andre snart kommer med?
Det skal lige siges at jeg blot oplyste det fordi der ikke var andre i denne tråd der havde oplyst samme. Jeg har selv YouSee TV, men Waoo(EnergiMidt) Internet. |
|
Jonas
|
|
![]() |
|
![]() |
Hos yousee koster oprettelsen dog 3600 i hus uden kabel-tv-stik fra YouSee. Det er da alligevel noget af en engangsudgift. - jeg kan jo køre waoo med net, der har gratis oprettelse længe når man kigger på prisforskellen pr. måned og oprettelse :s
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |