|
Yousee You See Humax Boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bratzon ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2016 kl. 11:17 |
|
Jeg er ved at skulle skifte fra Yousee Samsung boxen til den nye Humax box. Nu har jeg en del gamle optagelser fra TV jeg meget gerne vil gemme - hvordangør man det?
Jeg har lige fået en Samsung BD-H8500N, kan jeg overspille disse TV udsendelser til denne HDD.
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Super kort svar. NEJ. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Et generelt problem ved usb optagelser, du har dem kun til låns! Når apparatet, hvor optagelserne er taget fra, går i stykker, er optagelserne tabt.
Hvis du agter at gemme optagelser for stedse, skal du over i en Panasonic bluray optager, hvor der kan brændes bluray skiver. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der er intet USB med i det, det er på en intern HDD. Det eneste der kan gøres er at optagelserne forbliver på boksen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bratzon ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Tak for svarene, men desværre ikke opløftende.
|
||
![]() |
||
|
Udstyret er ikke beregnet til at optagelser kan flyttes, så du må leve med at have dem liggende hvor de er. |
||
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
har den SCART stik, så du kan overspille i SD format til en harddisk/DVD recorder, eller en audio/video grabber på PC, i stil med: Men det er afspillet i "real time", så tager en del tid, og resultat har være omsat til analog og tilbage. EDIT:
![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 18-November-2016 kl. 12:59 |
||
![]() |
||
|
Hej Jørgen T
Tak for info, det vil jeg prøve når jeg får fat i en Video-grabber.
|
||
![]() |
||
|
Du kan jo bare lade det være hvor det er. |
||
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
||
miri
|
||
![]() |
||
Claus W ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2015 Status: Offline Point: 2 |
|
Hej Bratzon
Ta' det helt roligt,Yousee vil ikke have den gamle boks tilbage. Har selv for 6 måneder side hentet den nye boks i en Yousee butik. Fik efterfølgende mail fra Yousee om selv at bortskaffe den gamle boks på genbrugspladsen. Så du kan jo se dine optagelser når du har tid. Claus Redigeret af Claus W - 18-November-2016 kl. 18:55 |
||
![]() |
||
|
Så løser det jo alle problemer, men det villet have været bedre om det hele var på en box. Nå pyt.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |