|
yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2012 kl. 19:40 |
er blevet yousee kunde med tv og internet.
umiddelbart virker det superfedt og nemt i forhold til dvb-t og boxer. specielt deres yousee player saa jeg kan se tv paa pc og ipod/ipad. udvalget af musik ser ogsaa fint ud. saa jeg tænkte om der mon fandtes en app til ipod touch saa jeg kunne finde og afspille musik uden at have tvet tændt. saa jeg kunne finde og se musikken via ipoden. Det ville være superfedt. p.t bruger jeg itunes som ligger paa en pc koblet til mit anlæg. Men hvis der fandtes en app til yousee musik kunne jeg helt droppe itunes. |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
har downloaded app baade til ipod og i itunes.
men paa ipod staar der man skal væte tdc play customer. og i itunes staar der man skal være tdc mobil kunde. hvordan virker det
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Jeg kan logge ind med mit TDC Play login både til Yousee og TDC Play
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
logge ind hvor. appen er inde i tunes men ser ikke noget med at jeg skal logge ind Hvordan skal det integrere i tunes paa pc. Redigeret af mbm1 - 09-Marts-2012 kl. 21:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |