|
Youseeboks optager ikke som planlagt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2018 kl. 16:31 |
Hej.
Mine forældre har en yousee boks som de pludselig har fået problemer med. Når min far f.eks kl 17 programmer boksen til at optage et program kl 20.00 står den som "ventende optagelser". Kigger han på det kl 18 kan den ventende optagelse være væk, og andre gange bliver den stående. Fælles for dem er at den IKKE optager. Andre der oplever dette? Han har talt med Yousee idag, men de kunne ikke hjælpe ham. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken boks drejer det sig om.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Jeg fik ikke lige nummeret på den, men det var en de fik for ca 4-5 måneder siden. Her fortalte Yousee at det var den nyeste boks de havde. Det et er den her: http://www.recordere.dk/2016/04/test-yousee-boks/ Redigeret af pipper - 25-April-2018 kl. 19:47 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så må det antages at det er Humax 4000 hvis det er Kabel TV, den fejl der beskrives har jeg ikke været ude for på den boks, der optages jo ikke på en HDD, optagelserne Streames fra en Server hos You See. Er der prøvet at gendanne den.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mener du at geninstallere til fabriksindstillinger, det har vi ikke forsøgt med? |
|
![]() |
|
Hvis der er et punkt der hedder gendan til fabriks indstillinger, så er det en 2000 boks, og derved ikke den nyeste. Men ja gendan den på den menu. |
|
|
|
![]() |
|
Jeg skal ud til dem imorgen så vil jeg lige prøve at se på det og hvilken boks det er.
Jeg melder tilbage imorgen. Foreløbigt tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
Fik talt med Yousee supporten som i øvrigt var meget flinke og hjælpsomme.
De vil forsøge at rette fejlen på Tirsdag når der er en tekniker fri. Det vil ske som fjernsupport. Hvis det ikke kan afhjælpe problemet kan de få byttet boksen til den nye model. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |