recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youseeboksen i Kontant tirsdag aften
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouseeboksen i Kontant tirsdag aften

 Besvar Besvar Side  <1234 20>
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Hvad?! Er der nogen der
kan få startforfra til at virke???


Ja.

Ved at boksen er tilsluttet Internettet. Det gælder kun de to HD bokse fra Samsung.

CRAZY!! But how?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:


Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Hvad?! Er der nogen der kan få startforfra til at
virke???


Ja.



Ved at boksen er tilsluttet Internettet. Det gælder kun de to HD bokse
fra Samsung.CRAZY!! But how?



You how got to be kidding me - eller det gør du så nok ikke.

Endnu en funktion der ikke virker/jeg ikke får glæde af, fra tdc/yousee

Er jeg den eneste der håber at yousee´s videdirektør (eller hvem der er
med i studiet) får skridtprygl med en våd søndagsberlinger??
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:20

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:


You how got to be kidding me - eller det gør du så nok ikke.

Endnu en funktion der ikke virker/jeg ikke får glæde af, fra tdc/yousee

Er jeg den eneste der håber at yousee´s videdirektør (eller hvem der er
med i studiet) får skridtprygl med en våd søndagsberlinger??

Har du grønt lys i boksens linklampe?
Er du medlem af en antenneforeninge eller andet, der gør at du ikke får signalerne direkte fra YouSee?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

You how got to be kidding me - eller det gør du så nok ikke. Endnu en funktion der ikke virker/jeg ikke får glæde af, fra tdc/yousee Er jeg den eneste der
håber at yousee´s videdirektør (eller hvem der er med i studiet) får skridtprygl med en våd søndagsberlinger??


Har du grønt lys i boksens linklampe?Er du medlem af en antenneforeninge eller andet, der gør at du ikke får signalerne direkte fra YouSee?



Jeg bor i villa, så jeg får bare signalet som almindelig kunde. Linklampen har jeg ikke kigget på, men jeg har heller ikke muligheden for at slutte net til da jeg kun kører trådløst. Det havde vel næsten været
for galt hvis boksen havde wifi .

Tak for supporten ellers Jørn.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

You how got to be kidding me - eller det gør du så nok ikke. Endnu en funktion der ikke virker/jeg ikke får glæde af, fra tdc/yousee Er jeg den eneste der
håber at yousee´s videdirektør (eller hvem der er med i studiet) får skridtprygl med en våd søndagsberlinger??


Har du grønt lys i boksens linklampe?Er du medlem af en antenneforeninge eller andet, der gør at du ikke får signalerne direkte fra YouSee?



Jeg bor i villa, så jeg får bare signalet som almindelig kunde. Linklampen har jeg ikke kigget på, men jeg har heller ikke muligheden for at slutte net til da jeg kun kører trådløst. Det havde vel næsten været
for galt hvis boksen havde wifi .

Tak for supporten ellers Jørn.

Normalt skulle boksen få netforbindelsen via antennekablet. Det kræver at antennekablet går direkte fra første antennestikdåse til boksen. Altså ingen fordeler eller lignende.
Har du webspeed dur det heller ikke.
Jeg kører selv trådløst også på boksen, der er koblet op på en gameadapter.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

You how got to be kidding me - eller det gør du så nok ikke. Endnu en funktion der ikke virker/jeg ikke får glæde af, fra tdc/yousee Er jeg den eneste der
håber at yousee´s videdirektør (eller hvem der er med i studiet) får skridtprygl med en våd søndagsberlinger??


Har du grønt lys i boksens linklampe?Er du medlem af en antenneforeninge eller andet, der gør at du ikke får signalerne direkte fra YouSee?



Jeg bor i villa, så jeg får bare signalet som almindelig kunde. Linklampen har jeg ikke kigget på, men jeg har heller ikke muligheden for at slutte net til da jeg kun kører trådløst. Det havde vel næsten været
for galt hvis boksen havde wifi .

Tak for supporten ellers Jørn.

Normalt skulle boksen få netforbindelsen via antennekablet. Det kræver at antennekablet går direkte fra første antennestikdåse til boksen. Altså ingen fordeler eller lignende.
Har du webspeed dur det heller ikke.
Jeg kører selv trådløst også på boksen, der er koblet op på en gameadapter.

Og hvis den ikke sidder i det første antennestik, så skal de efterfølgende være med returvej.

Det står altsammen i vejledeningen.

 

Til top
Anders2400 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2008
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:


Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Hvad?! Er der nogen der kan få startforfra til at
virke???


Ja.



Ved at boksen er tilsluttet Internettet. Det gælder kun de to HD bokse
fra Samsung.CRAZY!! But how?



You how got to be kidding me - eller det gør du så nok ikke.

Endnu en funktion der ikke virker/jeg ikke får glæde af, fra tdc/yousee

Er jeg den eneste der håber at yousee´s videdirektør (eller hvem der er
med i studiet) får skridtprygl med en våd søndagsberlinger??

Jeg håber også han bliver grillet godt og grundigt...

Der gik fuldstændigt ged i faktureringen for mit vedkommende. Jeg blev faktureret for to bokse i månedsvis. Tror jeg har fået omkring 15-20 breve med ordrebekræftelser, fakturaer, rykkere osv. Først da jeg 'truede' med Kontant og EB tog de mine henvendelser seriøst...

 

Panasonic TH-42PX80EA - AirTies 7310 - Onkyo TX-SR608 - Sony PlayStation 3 250GB - Logitech Harmony One - ASUS K53SM-SX164V - Fibia 100/100 Mbit
Til top
dkwolf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Anders2400 Anders2400 skrev:

Jeg håber også han bliver grillet godt og grundigt...

Der gik fuldstændigt ged i faktureringen for mit vedkommende. Jeg blev faktureret for to bokse i månedsvis. Tror jeg har fået omkring 15-20 breve med ordrebekræftelser, fakturaer, rykkere osv. Først da jeg 'truede' med Kontant og EB tog de mine henvendelser seriøst...



Mange af deres faktura problemer var pga deres ufattelig dårlige fakturasystem, som der desværre er rettet op på nu (næsten da).
Betalte ikke for min HD boks i godt og vel 3 år, ifølge YouSee regningsservice kunne de se den var betalt, dog var den ikke at finde på min PBS faktura, selv om den var tilmeldt. Men hey jeg brokkede mig ikke :) Desværre fik jeg for ca 1½ måned nu et gio kort ind af døren :(

Direkte hvad der gik galt i faktura systemet får vi som almindelige dødelige aldrige af vide, men det har sikkert kostet YouSee en del på deres slut beholdning.
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system
Til top
Mario Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-September-2008
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 19:20
Jeg endte med at sende min boks tilbage efter 7 måneder. TDC har lovet at give mig alle pengene tilbage, men det tager lidt tid. Den første halvdel har jeg fået, og resten skulle være på vej.

Jeg har ikke prøvet den nyeste software, men de forrige havde alt for mange fejl.
Til top
dkwolf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Mario Mario skrev:

Jeg endte med at sende min boks tilbage efter 7 måneder. TDC har lovet at give mig alle pengene tilbage, men det tager lidt tid. Den første halvdel har jeg fået, og resten skulle være på vej.

Jeg har ikke prøvet den nyeste software, men de forrige havde alt for mange fejl.


well du skulle have ventet - den er klart det værd nu :)
mine bokse har heldivis aldrig haft de store problemer (har haft den helt først , vist nok Sagem 4210 eller sådan noget, Sagem 81HD og nu Samsung med HDD)
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 21:11

Efter opdateringen virker min boks også meget bedre.

Men når den står på stand-by står blæseren stadig og kører med samme styrke, som da den var tændt.

Dels larmer den, og dels må den æde en masse strøm i Stand-by.

Desuden synes jeg, at Yousee burde give en form for kompensation, da boksen langt fra har virket i de godt 6 måneder, jeg har haft boksen.

Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 21:36
lol gi dem besked (: jeg vil sq osse have en undskyldning.!!


Redigeret af mrtex - 17-Marts-2009 kl. 21:37
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu