|
Yousees bland-selv uden boks |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Man kan godt blande streamning tjenesterne i, uden at købe en boks og så bruge dem på en pc/tablet ved siden af. Det har jeg selv :) |
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay!
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det har jeg så ikke prøvet. Men med en visuel test af Bonderøven direkte via flowTV vs hbbTV, er det på 65” ikke til at se forskel. Og det er ikke fordi antennesignalet er dårligt, det står nemlig på 100%
|
||||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er mig der ikke fik udtrykt mig ordenligt man kan ikke blande streaming tjenester også bruge dem på sit tv via et kort og cam modul, man kan selvfølgelig bruge dem på andre enheder som du siger.
|
||||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har Bland Selv og klappede i hænderne, da muligheden for streaming blev en del af Bland Selv.
Jeg gik ind og fjernede de lidt ligegyldige kanaler og tilføjede HBO Nordic. Det virkede selvfølgelig ikke og jeg ringede til Yousee. De forklarede mig at jeg da skal have en box, hvilket de også burde vide at jeg ikke har. kun CA.modul med kort. De var flinke til at give mig mine 10 flowkanaler igen med det samme, og jeg var så flink at høfligt beklage mig over at de ikke i vælgeprocessen lige gjorde opmærksom på at streaming kræver boks, da almindelige gennensnitsmennesker som mig ikke forstår mig på det tekniske. De oplyste at yousee arbejder på en løsning, så man kan benytte streaming via sine apps, hvis man vælger streaming i Bland Selv, men de kunne ikke sige noget om hvornår den løsning er klar
|
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er skeptisk. Jeg tror mere på, at fejlen lå et andet sted (folk melder ofte om underlige fejl). Deres support har ikke altid overblik over tingene.
|
||||
madsklit
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du overvejet at opsige din tvpakke og hoppe på ren streaming istedet?
|
||||
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
hvis du vælger HBO i bland selv pakkerne og du køre uden boks, kan du se det på yousee tv og film app’en med dit login. Så kan du jo caste det over til dit tv via chromecast eller airplay 👍
|
||||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er jeg klar over, men meget af mit stream tv skal benyttes af mine børn, som absolut ikke skal ligge beslag på både tv og computer. Jeg har Bland Selv for at se fodbold, og det gider jeg ikke se med 1 minut forsinkelse
|
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
madsklit
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Boksen fra Yousee er en streaming boks derfor du kan se HBO på den, dit kabel-tv kommer aldrig til at kunne levere en streaming tjeneste, da det er internet baseret HBO og andet streaming. Har ungerne ikke en mobil/Ipad de kan streame fra til tv’et? Så de ikke tar computeren? Amazon har lige købt en runde af Premier League i England så de må have en løsning på forsinkelsen på fodbold på streaming tænker jeg,så det ikke er et problem i fremtiden for det ved jeg godt det er nu, men kunne jo godt være du ik så fodbold da det er det eneste der ikke kan streames ENDU. |
||||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Yousee har faktisk reserveret plads i kabeltv-nettet til flere kanaler. Bl.a. "HBO Nordic TV". Måske de afslører på fredag, hvad tanken med dem er.
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |