recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee’s nye HDD optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee’s nye HDD optager

Besvar Besvar Side  <12345 50>
Forfatter
Besked
Macbom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 00:36
Så lad da for f***** være med at købe produktet. Nu blev det altså for meget med al det tuderi. Der er der ingen der tvinger jer til det. Der er masser af alternativer.

Undskyld det sure opstød, men det er sgu næsten det samme i hver eneste tråd efterhånden.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 00:50

Oprindeligt skrevet af Macbom Macbom skrev:

Så lad da for f***** være med at købe produktet. Nu blev det altså for meget med al det tuderi. Der er der ingen der tvinger jer til det. Der er masser af alternativer.

Undskyld det sure opstød, men det er sgu næsten det samme i hver eneste tråd efterhånden.

Jeg tuder sku  ikke, jeg brokker mig bare lidt. Og kan du ikke lide at læse det så lad være med det

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 08:01

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af Renemo Renemo skrev:

Nogen der ved, om det bliver muligt at se på en kanal og optag på en anden kanal samtidig..?

Der er to tunere, så det må man stærkt antage.

Boksen vil være forsynet med to tunere, så man kan optage via den ene tuner og se en tv  kanal via den anden tuner

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af nybym nybym skrev:

det vil jeg se før jeg tror det...

Jeg tror nu ikke tidshorisonten er hel gal.

Giv nu YouSee a breake - boksen bliver testet, og der er vel ingen der er interesseret i at modtage en boks som ikke fungere

Nej. Men det sker sikkert alligevel.

Ja det er næsten ligeså sikkert som det er jul den 24/12, havde de ikke også testet den lille sorte ??. Men alligevel kunne den ikke det den gamle HD81 kan "tilpasse billedet". Jeg har også snakket med tdc mand og han sagde også den 2 sep, da jeg så spurgte om den så virkede når vi fik den, eller om vi skulle være beta tester igen , svarede han  "ja det er jo lige det"

Da den "lille" boks kom i handlen var den skam ganske så gennemtestet. Det der sker er jo, at der sker uventede ting når boksen tilsluttes så mange forskellige tv produkter. Forstået på den måde, at boksen og tv´et ikke altid harmonere. Jeg havde f.eks. ikke billedformatproblem på noget tidspunkt med mit Pio tv

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 08:22

Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Oprindeligt skrevet af nybym nybym skrev:

det vil jeg se før jeg tror det...

Jeg tror nu ikke tidshorisonten er hel gal.

Giv nu YouSee a breake - boksen bliver testet, og der er vel ingen der er interesseret i at modtage en boks som ikke fungere

Nej. Men det sker sikkert alligevel.

Ja det er næsten ligeså sikkert som det er jul den 24/12, havde de ikke også testet den lille sorte ??. Men alligevel kunne den ikke det den gamle HD81 kan "tilpasse billedet". Jeg har også snakket med tdc mand og han sagde også den 2 sep, da jeg så spurgte om den så virkede når vi fik den, eller om vi skulle være beta tester igen , svarede han  "ja det er jo lige det"

Da den "lille" boks kom i handlen var den skam ganske så gennemtestet. Det der sker er jo, at der sker uventede ting når boksen tilsluttes så mange forskellige tv produkter. Forstået på den måde, at boksen og tv´et ikke altid harmonere. Jeg havde f.eks. ikke billedformatproblem på noget tidspunkt med mit Pio tv

Hej. Så var du vist en af de meget få der ikke havde det, det der undre mig er at Yousee ved at der med HD81 var et problem med dette og de løste det, at hvorfor de så ikke løste det med den lille sorte. Jeg har skrevet det før Yousee siger bare UPS og så springer de ud fra den samme klippe igen . Men de kan jo overraske det kan være de hopper ud fra Møns klint denne gang istedet for Hammerhus . Spøg til side men jeg har væddet med 4 venner der også skal den med HDD og jeg siger at det med 16:9 - 4:3 problemmet vil også være i den, "de havde lige glemt det" og jeg tror jeg vinder

Redigeret af klander - 05-August-2008 kl. 08:23
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2006
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 08:25
Det irriterer mig grænseløst at det øjensynligt ikke er muligt at få adgang til optagede programmer - altså at brænde eller kopier til pc... gerne bare i SD kvalitet... 
/Christian

'I stick my neck out for nobody'
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 11:04

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Det irriterer mig grænseløst at det øjensynligt ikke er muligt at få adgang til optagede programmer - altså at brænde eller kopier til pc... gerne bare i SD kvalitet... 

Via scart.

Redigeret af joern.loenborg - 05-August-2008 kl. 11:06
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2006
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 11:21
Via scart?

Venligst uddyb!
/Christian

'I stick my neck out for nobody'
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 12:00
hdd box -> scart -> recorder/pc
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 09:50

Spøg til side men jeg har væddet med 4 venner der også skal den med HDD og jeg siger at det med 16:9 - 4:3 problemmet vil også være i den, "de havde lige glemt det" og jeg tror jeg vinder

Alt afhængig af hvilket problem det er du mener, når du skriver 16:9 - 4:3 problemet, så håber jeg da ikke du har smidt alt for mange penge i det væddemål

Til top
JFalkenberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2007
Sted: Herning
Point: 289
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 12:50
Vil det forretsen være muligt at pause live tv når man nu har hdd i boksen?

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 13:04

Oprindeligt skrevet af JFalkenberg JFalkenberg skrev:

Vil det forretsen være muligt at pause live tv når man nu har hdd i boksen?

Kan ikke forestille mig andet.  

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 50>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu