Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
moho
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 13:21 |
Signalerne fra Satellit kommer Direkte til ens LNB, på den gode Måde.
Kun Vorherre ved hvad der sker med et digitalt HD signal på sin vej fra, hvor det nu kommer fra, og så endeligt endeligt NÅR vore HD dekodere, af hvad fabrikat det nu måtte være.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Brasch
Guld medlem
Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 17:44 |
moho skrev:
Signalerne fra Satellit kommer Direkte til ens LNB, på den gode Måde.
Kun Vorherre ved hvad der sker med et digitalt HD signal på sin vej fra, hvor det nu kommer fra, og så endeligt endeligt NÅR vore HD dekodere, af hvad fabrikat det nu måtte være.
|
jeg ville nu ikke betegne YouSee som Vorherre![](smileys/smiley36.gif)
|
Brasch
Guld medlem
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 17:47 |
Hother skrev:
JohnH skrev:
joern.loenborg skrev:
Det ku' være, du sku' få konen til at læse den udvidede brugermanual, der kan hentes på YouSee.dk. Når man skriver sådan: "men det er kun muligt at optage fra programguiden ", så har man ikke læst den.
|
Man kan så undre sig en kende over at denne manual ikke følger med som standard...det er sgu' da helt vildt skummelt at man skal downloade den via en hjemmeside efter at have fået dette at vide af en yousee håndlanger ;-)
|
Nej, det synes jeg ikke at du har ret i. YouSee arbejder hele tiden med nye firmware opdateringer, og som så også skulle afspejles i en brugervejledning, som er trykt for måske 6 måneder siden.
Så kan jeg sørme bedre lide en vejledning på nettet som er opdateret i forhold til boksends udvikling![](smileys/smiley2.gif)
|
og dog. Den grundlæggende funktionalitet på udstyr plejer jo ikke at ændre sig så meget. Man kunne jo vedlægge en manual til den firmware version der er i maskinen og deri henvise til at det er muligt manualen bliver opdateret en smule efter hver firmware opdatering.
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 17:50 |
Brasch skrev:
Hother skrev:
JohnH skrev:
joern.loenborg skrev:
Det ku' være, du sku' få konen til at læse den udvidede brugermanual, der kan hentes på YouSee.dk. Når man skriver sådan: "men det er kun muligt at optage fra programguiden ", så har man ikke læst den.
|
Man kan så undre sig en kende over at denne manual ikke følger med som standard...det er sgu' da helt vildt skummelt at man skal downloade den via en hjemmeside efter at have fået dette at vide af en yousee håndlanger ;-)
|
Nej, det synes jeg ikke at du har ret i. YouSee arbejder hele tiden med nye firmware opdateringer, og som så også skulle afspejles i en brugervejledning, som er trykt for måske 6 måneder siden.
Så kan jeg sørme bedre lide en vejledning på nettet som er opdateret i forhold til boksends udvikling![](smileys/smiley2.gif)
|
og dog. Den grundlæggende funktionalitet på udstyr plejer jo ikke at ændre sig så meget. Man kunne jo vedlægge en manual til den firmware version der er i maskinen og deri henvise til at det er muligt manualen bliver opdateret en smule efter hver firmware opdatering.
|
LAAAAAAAAAANGT de fleste, der køber noget nyt elektronik af denne slags, ville som noget af det første surfe rundt i menuen. Havde du gjort det, havde du også fundet, det du manglede.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
Brasch
Guld medlem
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 18:24 |
joern.loenborg skrev:
Brasch skrev:
Hother skrev:
JohnH skrev:
joern.loenborg skrev:
|
|
|
|
LAAAAAAAAAANGT de fleste, der køber noget nyt elektronik af denne slags, ville som noget af det første surfe rundt i menuen. Havde du gjort det, havde du også fundet, det du manglede.
|
det gør jeg nok også når jeg engang modtager den. Manualen er mest til når man undrer sig over hvorfor udstyret ikke kan en eller anden ting man synes den skal kunne, hvor man så som regel finder ud af at det kan det godt alligevel![](smileys/smiley2.gif)
|
seadog
Junior bruger
Oprettet: 02-September-2008
Point: 32
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 20:18 |
Min boks reagerer overhovedet ikke mere, står hele tiden på kanal 7(TV3). Reagerer ikke på fjernbetjeningen, og heller ikke på knapperne på boksen.
Har prøvet at tage strømmen, men det hjælper ikke. Kan ligesom ikke nulstille den, når jeg ikke kan komme ind i menuen.
Nogle forslag til hvad jeg kan gøre ?
|
JohnH
Super bruger
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 20:20 |
Hother skrev:
JohnH skrev:
|
Så kan jeg sørme bedre lide en vejledning på nettet som er opdateret i forhold til boksends udvikling![](smileys/smiley2.gif) |
De kunne godt give den service at printe en udgave af den manual der nu findes på det tidspunkt de pakker boksen. Så er det selvfølgelig fint at supplere med en opdateret udgave på nettet. De grundlæggende funktioner ændres ikke i væsenlig grad.
|
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Point: 491
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 05:36 |
Jeg har nu haft den nye boks i en uge, og har bemærket der er betydligt mere blæser støj end den første Samsung boks uden HDD. Det er på niveau med de første PS3 60GB. Er der andre der har bemærket det?
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
fast2night
Guld medlem
Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 2268
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 05:52 |
Urte skrev:
Jeg har nu haft den nye boks i en uge, og har bemærket der er betydligt mere blæser støj end den første Samsung boks uden HDD. Det er på niveau med de første PS3 60GB. Er der andre der har bemærket det? |
Det er nok fordi den første boks ingen blæser havde.
|
Mvh Hans
|
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Point: 491
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 06:20 |
det gør jo ikke det nye niveau lavere
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
PSSO
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2006
Point: 615
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 07:50 |
Urte skrev:
Jeg har nu haft den nye boks i en uge, og har bemærket der er betydligt mere blæser støj end den første Samsung boks uden HDD. Det er på niveau med de første PS3 60GB. Er der andre der har bemærket det? | Jeg oplever samme problem. Blæseren høres tydeligt. Skifter nok til boksen uden HDD (og uden blæser)
|
mvh PSSO
|
seadog
Junior bruger
Oprettet: 02-September-2008
Point: 32
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 08:34 |
seadog skrev:
Min boks reagerer overhovedet ikke mere, står hele tiden på kanal 7(TV3). Reagerer ikke på fjernbetjeningen, og heller ikke på knapperne på boksen.
Har prøvet at tage strømmen, men det hjælper ikke. Kan ligesom ikke nulstille den, når jeg ikke kan komme ind i menuen.
Nogle forslag til hvad jeg kan gøre ?
|
Efter den havde været slukket i lang tid, kunne jeg bruge knapperne på boksen igen, men ikke på fjernbetjeningen. I en halv times tid prøvede jeg alt muligt, holdt på alle knapper m.v. og lige pludselig reagerede boksen på fjernbetjeningen.
|