recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousees største tv-pakke er blevet 84 pct. dyrere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousees største tv-pakke er blevet 84 pct. dyrere

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousees største tv-pakke er blevet 84 pct. dyrere
    Sendt: 25-Februar-2014 kl. 12:26
http://mediawatch.dk/secure/Medienyt/TV/article6511817.ece

Det er jo sindsygt.

Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 13:29
Umiddelbart er det vel ikke en fair sammenligning ?
Dels er der kommet væsentligt flere kanaler, og dels er kvaliteten, qua overgang til digitale signaler, væsentligt forbedret.
Det er meget mere interessant at se en direkte sammenligningspris på de enkelte kanaler, hvis det ellers er muligt at fremtrylle disse.
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Dels er der kommet væsentligt flere kanaler, og dels er kvaliteten, qua overgang til digitale signaler, væsentligt forbedret.
Det er meget mere interessant at se en direkte sammenligningspris på de enkelte kanaler, hvis det ellers er muligt at fremtrylle disse.

I den omtalte 10-årige periode er forbrugerpriserne steget med ca. 25%. Hertil kommer betaling for TV2, Zulu, Charli, TV2 News, TV3 Sport 1 og 2 + mange flere. Jeg er egentlig ikke så rystet. Vi har jo fået prisstigningerne drypvis.
På TV-siden får vi flere kanaler og må betale for det.
Modsat er det med f. eks. smør. Her er prisen steget og vægten faldet. Før fik vi 250g i en pakke - nu kun 200. Sådan er der så meget.:)
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 13:57
Man kan også se på markedet som helhed. Hvis jeg skal købe mine ca 50 YouSee kanaler hos fx BoxerTV, så vil en måned hos BoxerTV koste mere end hvad jeg giver pr år hos YouSee, og så er der ovenikøbet ret mange kanaler BoxerTV ikke kan levere eller ikke kan levere i samme kvalitet.

Jeg er fuldt tilfreds med hvad jeg får for de ca. 300 kr. jeg giver pr måned og alle de kanaler jeg kan vælge imellem.
mvh Infinity
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Man kan også se på markedet som helhed. Hvis jeg skal købe mine ca 50 YouSee kanaler hos fx BoxerTV, så vil en måned hos BoxerTV koste mere end hvad jeg giver pr år hos YouSee, og så er der ovenikøbet ret mange kanaler BoxerTV ikke kan levere eller ikke kan levere i samme kvalitet.

Jeg er fuldt tilfreds med hvad jeg får for de ca. 300 kr. jeg giver pr måned og alle de kanaler jeg kan vælge imellem.

Fuldpakken koster da 479 kr. pr måned.

Og ja vi har fået flere kanaler og det er det der koster. Men det kan man jo ikke selv bestemme hvis man vil se fodbold.

Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 15:14

Her er en sammenligning over 5 år:

http://digitalt.tv/sa-meget-dyrere-er-tv-kanalerne-blevet-pa-5-ar/
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Her er en sammenligning over 5 år:

http://digitalt.tv/sa-meget-dyrere-er-tv-kanalerne-blevet-pa-5-ar/

Fint nok, men går vi yderligere fem år tilbage, er der en del af kanalerne, der ikke fandtes. Desværre en del dyre kanaler.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Og ja vi har fået flere kanaler og det er det der koster. Men det kan man jo ikke selv bestemme hvis man vil se fodbold.

Priserne er forskellige. Grundpakken (101,55 kr.) betaler jeg til min ejerforening. Tillægspakken (resten af kanalerne op til Fuldpakken 272,90 kr.) betaler jeg til YouSee. Samlet betaler jeg for Fuldpakken 374,45 kr.
Mvh.
Jørn

Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Pakken koster forskelligt alt efter hvilken aftale man har med YouSee. Vi har en foreningspakke, hvor alle i foreningen er med og får den til en lavere pris.
mvh Infinity
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 16:49

ja, det er faktisk kun som enkeltaftager at man betaler listepris.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 18:58
tjaa nogen skal jo betale for at andre kan få det billigere
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 19:15

Når man er mange om en vare, så kan den fås billigere. Lige som når der er fælleskøb her på forummet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu