recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST: YouTube kø på Nokia Streaming box 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST: YouTube kø på Nokia Streaming box 8000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LØST: YouTube kø på Nokia Streaming box 8000
    Sendt: 25-Januar-2022 kl. 23:09
Hej
Er det muligt at sætte videoer i YouTube appen i kø på en Nokia Streaming Box 8000?
Hvordan gøres det i så fald?

På forhånd tak. 


Redigeret af bas - 29-Januar-2022 kl. 11:42
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Hej
Er det muligt at sætte videoer i YouTube appen i kø på en Nokia Streaming Box 8000?
Hvordan gøres det i så fald?

På forhånd tak. 


Du bruger "Se senere" funktionen???

Hvis jeg husker korrekt, så kan du tilføje videoer til listen "se senere" og på den måde får du en hel liste med de video du vil se senere.
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 13:52
Jeg ved ikke, hvor og hvordan jeg finder punktet "Se senere" funktionen i YouTube appen på boksen.
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Jeg ved ikke, hvor og hvordan jeg finder punktet "Se senere" funktionen i YouTube appen på boksen.


Frit fra hukommelsen: Når du afspiller en så tykker du pil op på fjernbetjeningen. Så fremkommer der en menu, hvor du kan spole frem og tilbage i video. Lige over spole frem og tilbage feltet er der nogle små ikoner. Tryk pil op, så du kan vælge mellem de forskellige ikoner.

Trykker du på ikonet yderst til højre (den hedder "mere" og ikonet er 3 små prikker) så fremkommer der en større menu, hvor du kan vælge mellem flere forskellige punkt. Her vælger du punktet "Gem" hvor du kan tilføje videoen til din playliste... som f.eks. "Se senere".

Når du så igen skal se listen, så kan du finde den under punktet "Samling". Hvis du står ude på forsiden af appen, så trykker du til venstre og går over på ikonerne til venstre på skærmen. Der finder du punktet samling (og abonnementer osv.). Under samling finder du de forskellige playlister.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 15:19
Lidt hurtigere: Hold midterknappen nede, så kommer menuen frem i højre side - hvor du så kan vælge "Se senere".



Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 16:49
Mange tak for hjælpen. Det ser ud til at fungere fint med funktionen "Se senere". Ja, det virker med at holde knappen i midten inde.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu