|
Youtube på Samsung KS7005 gemmer ikke signin |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 10:08 |
Hej,
siden seneste opdatering af mit tv har jeg den oplevelse at sign in for Youtube appen ikke gemmes. dvs jeg hver gang jeg går ind i appen, skal ind med en browser på youtube.com/activate for at gen paire mit tv til min konto.. Det er, ærligt talt, ved at være en anelse irriterende.. Det nærmer sig at være lige så irriterende som at få reklamer midt inde i youtube klips (det er slemt nok med reklamer før klip, men inde i dem.. ARGH !!) Er der nogen som har den samme oplevelse eller et bud på et fiks ? Mit tv er som nævnt et Samsung 49KS7005 opdateret til seneste firmware via tvets indbyggede opdateringsfunktion |
|
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |