|
YouTube på tablet og smarttv |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Der findes faktisk mange sjældne serier på YouTube. Og for ikke at døje med forskellige svinkeærinder for at få YouTube op på sin tv-skærm, så handler også om, at det fungerer via app'en. Umiddelbart er det svært at forestille sig, at Sony står alene med opdateringsproblem? Som mit nævnte tv.
Noget andet er så afspilningsproblem via android tablet - og som nævnt har min svoger også problem via sin apple tablet.
![]() |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
||
YouTube app'en forsvinder på mange Smart TV (og bokse) d. 20. april. Det er ikke en fejl. Det sker som led i overgangen til en HTML5-afspiller.
Google/YouTube's officielle melding kan læses her: https://support.google.com/youtube/answer/6098135
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||
Så er det nok derfor jeg pludselig har fået to forskellige YouTube apps på mit Sony tv - model 2013. Den ene forsvinder på den, mens den anden forbliver på mit tv. Men den nye er så ustabil og hakker i det. Indimellem er der også info om, at jeg ikke har nok plads til den nye YouTube app. - Meget mærkeligt - har Sony et problem her? Og hvad med mit andet Sony tv - model 2011? Her er der info om henvisning til link. Men hvordan får jeg rettet den YouTube app på den? Samtidig venter jeg på info vedr. afspilningsproblem på min tablet?
|
|||
![]() |
|||
||
Det ser ud til at min Panasonic Blu-ray recorder også bliver ramt af det problem. Det er den første "tyske" model der blev importeret af Panasonic-kæden. Så jeg står altså med to produkter, et Sony tv - model 2011 - og en Blu-ray recorder, der ikke kan bruge YouTube efter 20. april Og jo, jeg har studeret linket: http://support.google.com/youtube/answer/6098135 Så selv apps er heller ikke fremtidssikret. Det bliver nok også svært at finde eksterne medieafspillere, der kan opdateres? Samtidig står jeg med YouTube problemet på min Android tablet.
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
||
![]() Der findes mange dimser til Youtube afspilning, Apple TV og Chromecast er de nærliggende. Du mangler at fortælle hvilken Android tablet du bruger. |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
||
køb en chromecast, så er problemet ovre :)
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ikke en apple iPhone - det kommer jeg heller ikke til.
Men iPhone er jo en primær styring til både apple tv og chromecast. Og flere har jo også peget på afspilningsproblemer med chromecast. Nu er det heller ikke kun min tablet, der har problemer med YouTube - som i øvrigt er en Asus - som før nævnt, så har min svoger også YouTube problemer med sin apple tablet.
|
|||
![]() |
|||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
||
Tja, jeg tror desværre også at vi bare må finde os i det. Jeg har et Panasonic G20 fra 2010 og der udløber min YouTube app. også. Derudover har jeg en Galaxy Tab som kun er ca. 2,5 år gammel og den kan ikke køre Netflix mere, så ....
Det er mega surt, men som sagt det er jo udviklingen ... ' /Kim
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
||
Der følger en fjernbetjening med. Chromecast kræver en smartphone eller tablet, iOS eller Android, til at sende billedet fra. Er det nogle bestemte videoer der giver problemer eller er det generelt ? |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har hørt, at Apple TV kun kan opdateres via en iPhone? Men ja, det er et generelt YouTube problem på min tablet - specielt via Google og Firefox. Derimod min Asus tablets egen browser, den giver kun peiodiske problemer. Og inden I kommer med modspørgsmål, så ja den har sin helt egen browser, jeg ved bare ikke, hvad eller hvordan den er opbygget.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Hvordan når du bruger You Tube Appen.? Bruger kun den på Tablet. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Hvorfor bruger du ikke Youtube app'en i stedet for browseren ? |
|||
mvh
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |