recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouTube på tablet og smarttv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouTube på tablet og smarttv

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:04
Nu læser jeg lige via dette link: http://support.google.com/youtube/answer/6098135, at den nye YouTube app skal understøtte flash og/eller html5. 
Flash ved jeg at mit Sony tv - model 2013 - ikke understøtter. Html5, ved jeg ikke om det understøtter. Da den model som sagt har både den udgående app og den nye, og det altså ved den nye, at der opstår teknisk fejl.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvordan når du bruger You Tube Appen.? Bruger kun den på Tablet.
Hmm... Hvad tænker du på?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg har ikke en apple iPhone - det kommer jeg heller ikke til.

Men iPhone er jo en primær styring til både apple tv og chromecast.

Og flere har jo også peget på afspilningsproblemer med chromecast.

Nu er det heller ikke kun min tablet, der har problemer med YouTube - som i øvrigt er en Asus - som før nævnt, så har min svoger også YouTube problemer med sin apple tablet.
Du har absolut ikke brug for andre Apple enheder for at kunne bruge en Apple TV.
Der følger en fjernbetjening med.

Chromecast kræver en smartphone eller tablet, iOS eller Android, til at sende billedet fra.

Er det nogle bestemte videoer der giver problemer eller er det generelt ?

Jeg har hørt, at Apple TV kun kan opdateres via en iPhone?

Men ja, det er et generelt YouTube problem på min tablet - specielt via Google og Firefox.
Derimod min Asus tablets egen browser, den giver kun peiodiske problemer.
Og inden I kommer med modspørgsmål, så ja den har sin helt egen browser, jeg ved bare ikke, hvad eller hvordan den er opbygget.
Det er ikke korrekt, en Apple TV fungerer helt uden andre dimser og kan både styres og opdateres via den medfølgende fjernbetjening.

Hvorfor bruger du ikke Youtube app'en i stedet for browseren ?

Hmm... er det bedre at bruge YouTube app'en?
Det må jeg lige se på.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 8645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:16

Den er jo lavet til formålet.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Selvfølgelig Embarrassed

Men det er jo lidt svært, når der via netsider er linkhenvisninger - det er også her, at der opstår fejl ved YouTube på tablet.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:31

Nu læser jeg lige via dette link: http://support.google.com/youtube/answer/6098135, at den nye YouTube app skal understøtte flash og/eller html5. 
Flash ved jeg at mit Sony tv - model 2013 - ikke understøtter. Html5, ved jeg ikke om det understøtter. Da den model som sagt har både den udgående app og den nye, og det altså ved den nye, at der opstår teknisk fejl.

Så hvorfor, at Sony har lavet en opdatering, så jeg nu har en ny YouTube app, der fejler, det har måske noget at gøre med manglende html5?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:39

Men det er jo lidt svært, når der via netsider er linkhenvisninger - det er også her, at der opstår fejl ved YouTube på tablet.

Der kommer så ofte et valg, åben med Browser eller You Tube. Det sker i hvertfald når Tablet Browser bruges, og da den Browser fungerer uden problemer, så bruges den.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der kommer så ofte et valg, åben med Browser eller You Tube. Det sker i hvertfald når Tablet Browser bruges, og da den Browser fungerer uden problemer, så bruges den.

Det er så ikke altid, man har den valgmulighed i forskellige forum.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 16:47
Tilbage til det med Apple TV - den er jo fastproduceret til bestemte Internet Streaming Service via apps.
Men den er da en mulighed for dem der får forringet deres YouTube service via smarttv. 
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 18:42
Nu har jeg rodet lidt med kabler og funktioner, og ja den gamle app fungerer på Sony tv - model 2013. Men den nye app fungerer billedmæssigt kortvarigt. Lyden er dog helt perfekt på den nye app. Hvorfor i alverden, at Sony har sendt mig en opdatering med den nye YouTube app, som så ikke virker, det er uforståeligt!

Redigeret af tonice25 - 07-April-2015 kl. 18:43
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 08:58
Sonys kundeservice lovede at den nye app ville virke fra dag 1, og at den gamle app ville blive automatisk slettet, da den tager kræften fra den nye. Men intet er sket. Den nye app virker ikke optimalt!

Mit tv er som sagt et KDL-46HX855

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 8645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 09:11

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Selvfølgelig Embarrassed

På mange enheder åbnes linket direkte i YouTube app'en.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu