|
YouTube på tablet og smarttv |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nu læser jeg lige via dette link: http://support.google.com/youtube/answer/6098135, at den nye YouTube app skal understøtte flash og/eller html5.
Flash ved jeg at mit Sony tv - model 2013 - ikke understøtter. Html5, ved jeg ikke om det understøtter. Da den model som sagt har både den udgående app og den nye, og det altså ved den nye, at der opstår teknisk fejl.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|||
Hmm... Hvad tænker du på?
|
||||
![]() |
||||
|||
Hmm... er det bedre at bruge YouTube app'en? Det må jeg lige se på.
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8645 |
|||
Den er jo lavet til formålet. |
||||
![]() |
||||
|||
Selvfølgelig ![]() Men det er jo lidt svært, når der via netsider er linkhenvisninger - det er også her, at der opstår fejl ved YouTube på tablet.
|
||||
![]() |
||||
|||
Så hvorfor, at Sony har lavet en opdatering, så jeg nu har en ny YouTube app, der fejler, det har måske noget at gøre med manglende html5?
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Der kommer så ofte et valg, åben med Browser eller You Tube. Det sker i hvertfald når Tablet Browser bruges, og da den Browser fungerer uden problemer, så bruges den.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
|||
Det er så ikke altid, man har den valgmulighed i forskellige forum.
|
||||
![]() |
||||
|||
Tilbage til det med Apple TV - den er jo fastproduceret til bestemte Internet Streaming Service via apps.
Men den er da en mulighed for dem der får forringet deres YouTube service via smarttv.
|
||||
![]() |
||||
|||
Nu har jeg rodet lidt med kabler og funktioner, og ja den gamle app fungerer på Sony tv - model 2013. Men den nye app fungerer billedmæssigt kortvarigt. Lyden er dog helt perfekt på den nye app. Hvorfor i alverden, at Sony har sendt mig en opdatering med den nye YouTube app, som så ikke virker, det er uforståeligt!
Redigeret af tonice25 - 07-April-2015 kl. 18:43 |
||||
![]() |
||||
|||
Sonys kundeservice lovede at den nye app ville virke fra dag 1, og at den gamle app ville blive automatisk slettet, da den tager kræften fra den nye. Men intet er sket. Den nye app virker ikke optimalt!
Mit tv er som sagt et KDL-46HX855 |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8645 |
|||
På mange enheder åbnes linket direkte i YouTube app'en. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |