|
YouTube på tablet og smarttv |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hele to gange har jeg spurgt Sony om, om der ikke fejlagtigt er sendt opdatering ud vedr. YouTube app. Begge gange har Sony nægtet det, idet de har sagt, at eftersom den nye YouTube kan aflæses, ja så kan den også bruges.
Sony har altså et kommunikationsproblem! Jeg har aldrig hørt om, at man fejlagtigt sender software opdatering til et teknisk apparat, men som ikke kan bruges!
Redigeret af tonice25 - 22-April-2015 kl. 17:22 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nu er det jo ikke en SW, men en App, og den er tilsyneladende ikke kompatibel til TVet, Du kan også finde Apps til Android, som ikke er kompatibel til alle enheder, ville f.eks gerne have netbank App på mine Tablets, men den er ikke kompatibel dertil, virker kun på min Telefon. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Det er jeg jo så klar over med dine eksempler - men en overordentlig undskyldning fra Sony på grund af deres løsagtige svar, det ville være en god ting!
Redigeret af tonice25 - 22-April-2015 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
En helt anden problematik, det er om den kommende Netflix opdatering til efteråret også vil give problemer?
![]() |
|
![]() |
|
jacobn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2015 Status: Offline Point: 31 |
Jeg har samme tv og har lige testet og hos mig spiller den nye tv-app uden problemer.
Når du også har problemet på din tablet, så kan det godt være din router eksempelvis der driller. Kører dig trådløst eller med kabel til dit tv? |
|
![]() |
|
Jamen har du begge YouTube apps? Sony argument er jo, at det er en fejl at begge YouTube apps er pt. på mit tv. Og hvis det er et routerproblem, hvorfor fungerer så de andre apps? Mit modem fungerer kun som signal. Alt andet klarer min Asus router. Tv kører ikke trådløst, men har kabelforbindelse til min Asus router. Når jeg via den nye YouTube app prøver at taste noget ind, så efter få sekunder kommer beskeden, der er ikke nok plads på enheden til at afvikle YouTube!
|
|
![]() |
|
Bortset fra tv, så kører den på trådløs her.
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hmm. Umiddelbart kan det lyde som et hukommelses problem, at der ikke er plads nok der til ar afvikle. Har du selv installeret en del Apps.? Prøv at afinstalere nogen af dem i så fald, de kan jo hentes ind igen, hvis YouTube Tube stadig ikke virker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kan man selv installere apps på et smarttv? For nej, jeg har ikke rodet med den slags.
|
|
![]() |
|
Ja, der kan installeres alle dem som tilbydes af fabrikanten til det pågældende TV. De ligger i Smart Hub, eller hvad det nu hedder hos Sony. Meget af det er sikkert som hos Samsung, hvad jeg vil kalde for Bloatware. |
|
|
|
![]() |
|
Det kan jeg godt se - men jeg skal ikke ind og rode med noget, jeg ikke har brug for. Men hvordan for jeg slettet den ene YouTube app?
|
|
![]() |
|
Har du været inde i Hub funktionerne og se om den kan fjernes. Da den sikkert er Pre Installeret, er det ikke sikkert at slet funktionen er aktiv på den. Den skulle jo også i følge info fra Sony fjerne sig selv. En opdatering af Hub fjerner den måske. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |