|
Youtube video ikke tilgængelig på tablet? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
På Android Tablet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Den virker på iPad, men du har lavet fejl i linket. Jeg har prøvet at rette det. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Jeg har oplevet flere Youtube videoer, som kan ses på pc men ikke på min tablet - jeg har faktisk lige i dag oplevet to styks i min "Watch later" liste tilføjet på pc som ikke kunne ses på tablet, og som muligvis godt kunne være blokeret p.g.a. copyright på lydspor. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Jeg kan i øvrigt tilføje, at videoen "Bueskyttelauget Viking renovering" ikke kan afspilles på Chromecast, hvis man bruger Youtube app på Android, men den kan godt afspilles hvis man bruger Chrome browser på pc med Google Cast plugin til samme Chromecast enhed.
Det er nok fordi det ikke skal være for nemt at forstå, hvad der foregår. ![]() |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Det kan du have ret i......
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Jeg har prøvet det han viser i sin video, på den den video med bueskydningsklubben. Kan den spilles nu på mobil m.v.? Jeg antager at den anden (den med huset) godt kan spilles på mobil etc. fordi der er (indtil videre) ikke noget baggrunds musik på.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Thorvald, der er meget ældre klassisk musik der ikke er ophavsret på mere. Hvad med at bruge det?
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Jeg kan godt afspille den, fra min Android mobil.
|
||
![]() |
||
|
Måske - men det passede ikke lige til denne video, synes jeg. Men i øvrigt lader det til at den kan afspilles nu.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Svar fra Youtube, efter at jeg forsøgte at bestride kravet:
Hej Thorvald Johannes Pedersen Efter at have vurderet din bestridelse har SME besluttet, at kravet om ophavsret stadig er gyldigt. Videotitel: Bueskyttelauget Viking renovering Mulige årsager
– YouTube-teamet Så enten må jeg finde noget brugbart musik, som jeg har på CD, og indtil videre acceptere at den ikke kan afspilles på mobile enheder (jeg er ligeglad, jeg bruger ikke mobile enheder) - eller måske købe de to musiknumre på en eller anden (legal) måde, som jeg så kan bruge. Sådan to numre kan vel ikke koste alverden. Men i øvrigt lader det til at dem der har ophavsrettighederne til det ene nummer, har accepteret min bestridelse af kravet. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Nu må andre komme på banen, hvis jeg har misforstået reglerne. Men du får ikke lov til at bruge musikken ved at købe cd'en eller sangen, hvis du skal bruge den i filmen, så skal du betale royalties til sangejeren. |
||
![]() |
||
|
Hmmmmm - nå. Ja, det ved jeg så ikke.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |