|
youtube |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2018 kl. 00:41 |
hej
jeg kan overraske med at jeg netop har hørt surround sound på youtube, det er første gang jeg høre det, men er der andre som har hørt det? en god diskusion vil være godt. |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er også god billede kvalitet, hdr og 4K.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Der er enkelte videoer der har surround. De kan dog typisk kun afspilles via appen(har selv testet med Nvidia Shield), og ikke fra en browser.
|
|
![]() |
|
mkjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2012 Status: Offline Point: 32 |
Jeg får surround sound fra flere videoer af The Slow Mo Guys. Afspillet med officiel YouTube app på NVIDIA Shield. Jeg vil skyde på, det har været sådan i mindst en måneds tid.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |