|
Youtube-afspilning iPhone SE |
Besvar |
Forfatter | |
Jacob Steen
Ny bruger Oprettet: 24-Maj-2010 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-April-2019 kl. 12:51 |
Hej
Min iPhone SE er begyndt på ikke at ville afspille videoer via Youtube-App'en. Den står bare og 'buffer'. Hvad kan være galt? Er det opløsningen der er for høj til skærmen? Mvh. Jacob |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan næppe være opløsningen, afspiller fint UHD på min telefon, tablet og FHD TV, har du prøvet at afinstallere App'en genstarte telefonen og hente den igen.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5268 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvom de ikke tager CPU resurser fylder de i hukommelse, så alt til sidst kan blive trægt.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Jacob Steen
Ny bruger Oprettet: 24-Maj-2010 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen - Og tak for tips.
Jeg afinstallerede App'en og genstartede mobilen - Ny App - Og nu fungerer det igen. Mange tak for råd og vejledning.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |