recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YS tilbage til 160GB?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYS tilbage til 160GB?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Emne: YS tilbage til 160GB?
    Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:54
Hej

Jeg troede at når man bestilte en ny boks, så var det en 320GB - tager jeg fejl?

En bekendt har lige lejet en, og det fremgik på hjemmesiden, at den havde 320GB HD - efter hans udsagn.

Han fik dog kun en 160GB, hvilket kan reklamerede over - det var de da sådan set total ligeglade med! Nu har de dog rettet det til 160 på hjemmesiden...

Desuden forklarede de, at 160GB var rigeligt - year right...

Hvad sker der for det?

Redigeret af Plex - 16-Marts-2010 kl. 20:05
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 02:20
Jeg bestilt et  SMT 3126 i februar, så fik jeg at ved jeg ville modtage et ca. uge 12. Men så kom der et pakke fra yousee sidste uge, så tænkt jeg fedt nok.
Ak desværre lå der i kassen et gamelt brugt en med 160 GB hdd. Ikke nok med det, den kostant fryser , og laver de mest mærklig ting. Så ringede jeg til YouSee support og fik at vide den var kun til låns indtil de nye kommer hjem, så ville jeg bliver tisendt et nyt med et retur label for den gamle.
Håber bare på det er rigtig det jeg fik at ved.
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 11:58
Det der med at noget konstant fryser er faktisk en så stor fejl at hvis Forbrugerombudsmanden vidste at når man sender noget Professionelt Digitalt, ja da fortsætter transmissionerne altså godtnok. Der ER pixeleringer men det er ikke sådan at billedet fryser, fordi hvis det gjorde ville systemet være at anse som total ubrugeligt.
Historien om Postbudet som bliver stående fordi han ikke kan finde et Husnummer, i stedet for gå videre afventer han at hans Post direktør kommer himself. (Eller hvordan nu historien var!). 
Det vil ingen indrømme idag, men det kan man blive nødt til Imorgen!

Redigeret af moho - 17-Marts-2010 kl. 12:01
Til top
dkwolf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Februar-2006
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Plex Plex skrev:

Hej

Jeg troede at når man bestilte en ny boks, så var det en 320GB - tager jeg fejl?

En bekendt har lige lejet en, og det fremgik på hjemmesiden, at den havde 320GB HD - efter hans udsagn.

Han fik dog kun en 160GB, hvilket kan reklamerede over - det var de da sådan set total ligeglade med! Nu har de dog rettet det til 160 på hjemmesiden...

Desuden forklarede de, at 160GB var rigeligt - year right...

Hvad sker der for det?

De har vel fået nogle 160Gb bokse på lager igen. De har måske fået fikset det problem, der var med dem. Dette har måske ikke været kommunikret ud til de folk der står for yousee.dk og det er vel nu rettet.
Man kan ikke gøre så meget ved, at det er en fejl på en hjemmeside, men hvis der stod 320Gb i den kontrakt han fik, så ville han kunne gå tilbage og brokke sig.
160Gb er nok til nogle mennesker og ikke til andre. Folks behov er jo meget forskellige.
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu