recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yuhuuuuu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYuhuuuuu

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Direkte link til dette indlæg Emne: Yuhuuuuu
    Sendt: 08-Juni-2009 kl. 14:27

Nu kan jeg endelig bruge min Samsung boks, 3106.

Det har vist sig at jeg var kommet til at slå favoritliste til, derfor kunne den ikke finde alle kanaler igennem den, men kun 11..*S*, en kvinde hos Yousee fortalte at jeg skulle prøve at tjekke det.

Jeg talte med Yousee før, hvor vedkommende ville sende et nyt kort til mig, troede det var dette der var galt, så nu har jeg den fordel at kunne tage nogen kanaler i lånt tid, f.eks Tv1000, og Discovery HD og MTV HD m.m., jeg går udfra at man får Kanal 5 HD, tv2sport HD som bonus kanaler, har jeg ret mht. dette) endvidere mht. canalplus HD, da jeg har den totale pakke her(så er HD`en også bonus ikk..?? da jeg har den fulde pakke hos Yousee(som min Antenneforening gik over til, aftale med dem pr. 31/3)

Nogen der ved hvor lang tid man kan se disse låne kanaler, er det ikke en måned..?? nå men har ihvertfald tænk mig at købe HD pakken bagefter når jeg ikke kan se dem mere.

Må sige at boksen er blevet meget bedre end sidst jeg brugte den, hvor jeg gemte den væk(var træt af hakkeri i billedet osv) så måske en fordel at jeg har gemt den væk så længe..*GG* griner)

Lofferen

Redigeret af Lofferen - 08-Juni-2009 kl. 14:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu