|
Zack Snyder´s Justice League på HBO |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bliver ikke kønt på mit 2,35:1 lærred
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er instruktørens "kunstneriske" valg... Der kommer også en version i sort/hvid... Så mangler vi bare han også laver en stumfilm version....
Redigeret af Deschain - 18-Marts-2021 kl. 12:23 |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tosset. Hvor gammel er han? Må være oldgammel.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fordi den er lavet til iMax.
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes selvfølgelig at Snyder skulle have skåret den til 1.78:1 i den version der ligger på HBO Max. Det der 4:3 er noget pjat.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det de færreste, der har en iMax biograf i stuen Jeg hader det som pesten, når billedformatet skifter frem og tilbage i Nolans film
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Sort/Hvid er der jo ikke noget nyt i, Logan kom også i sådan en udgave, og Mad Max Fury Road kom i en Black/Chrome udgave Ja selv sæson 1 af Jordan Peele's version af The Twilight Zone blev udgivet i Sort/Hvid
|
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det synes jeg også er forfærdeligt. Så lav dog bare hele filmen i 1.85:1! |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et lille plus er, at det er det bedste billede, som kan fåes på HBO Nordic.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg så hele filmen her til formiddag, jeg havde ikke de store forventninger men var egentlig godt underholdt og kunne næsten holde fokus under hele filmen😂
Eneste minus for mig er HBO's elendige kvalitet.
|
||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der mon lige så meget slow motion som i 300 og Sucker Punch? Og hvor meget ville kunne skæres af længden, hvis det ikke var der?
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |