recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zappiti v2.9.16. Erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zappiti v2.9.16. Erfaringer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zappiti v2.9.16. Erfaringer?
    Sendt: 06-Juni-2016 kl. 09:14
Der kom for nogle uger siden en ny update til zapitti men jeg synes at de patch notes ser lidt suspekte ud. Jeg bruger i dag en Dune HD 303D og teksten "Lock Dune HD export" gør at jeg ikke tør at trykke på aftrækkeren. Zappiti spiller perfekt i mit setup meeen det kunne da være lækkert at kunne tilføje musik samlingen. Så jeg vil lige høre om der er nogen af her der har erfaringer i vil dele? Skal man nu til at betale for at benytte en Dune HD og i så fald, hvad koster det og er det pengene værd?

Patch notes:

Zappiti Media Center PC Version 2.9.16 (2016.05.11)

Changes since v2.8.15.0

Improvements:
- Fix movie cover scrapping issues (IMDb).
- Lock Dune HD export (now requires Zappiti V2 license).
- Added option to purchase the Zappiti V2 license in Zappiti Market.
- Added support for music without paying a supplement to the Zappiti V2 license.

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 09:44
jeg er også med på en lytter.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 17:19
Ja du skal nu have en v2 licens for at bruge den sammen med Dune HD
Prisen ved jeg dog ikke hvad er, men det står vel inde på zappiti marked
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 01:11
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Der kom for nogle uger siden en ny update til zapitti men jeg synes at de patch notes ser lidt suspekte ud. Jeg bruger i dag en Dune HD 303D og teksten "Lock Dune HD export" gør at jeg ikke tør at trykke på aftrækkeren. Zappiti spiller perfekt i mit setup meeen det kunne da være lækkert at kunne tilføje musik samlingen. Så jeg vil lige høre om der er nogen af her der har erfaringer i vil dele? Skal man nu til at betale for at benytte en Dune HD og i så fald, hvad koster det og er det pengene værd?

Patch notes:

Zappiti Media Center PC Version 2.9.16 (2016.05.11)

Changes since v2.8.15.0

Improvements:
- Fix movie cover scrapping issues (IMDb).
- Lock Dune HD export (now requires Zappiti V2 license).
- Added option to purchase the Zappiti V2 license in Zappiti Market.
- Added support for music without paying a supplement to the Zappiti V2 license.

Jeg kører med den nye Solo 4K og Zappiti 2.9.16 og du skal ikke betale for at bruge export funktionen
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 07:54
jeg kan ikke umiddelbart finde nogen pris på V2 licensen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

jeg kan ikke umiddelbart finde nogen pris på V2 licensen

Der er ingen V2 licens på Zappiti marketplace, så hvad der menes med den udtalelse i change log'en aner jeg ikke, men Zappiti 2.9.16 fungerer på fuldstændig samme måde som 2.8.15 dog med den forskel at du nu har mulighed for at eksportere dit musik bibliotek
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 11:29
Underligt. Hvordan virker musik delen ellers?

Redigeret af Berdel - 07-Juni-2016 kl. 11:30
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Underligt. Hvordan virker musik delen ellers?

Jeg har kun prøvet den kortvarigt, og jeg er ikke imponeret der er masse af mine plader der ikke bliver scrapet med cover selv om jeg ved at de oplysninger er tagget i selve flac filerne eller ligger som jpg filer sammen med pladens flac filer i en folder.

Mit sonos system viser alle mine plader korrekt
Jesper

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu