|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 07-Februar-2010 kl. 20:00 |
|
Hej.
Lige et par hurtige spørgsmål: understøtter Zaptor boksen, optagelse af Dvb-C Mpeg4, fx DR HD i højeste opløsning? kan man eksportere de optagede filer, fx til ekstern harddisk, eller dvd/blu-ray? |
||
![]() |
||
dataho ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
![]() |
||
1405745
Antenneforeningen Aarhus |
||
![]() |
||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Ej det er da for dårligt, så skal jeg vist ikke have zaptop alligevel, så tror jeg bare jeg nøjes med den store tv pakke hos stofa |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej
der er en hos stofa, der sagde at man måske kunne optage analog hvis man brugte scart til en hd optager, er der nogen der har prøvet det. jeg mangler sverige og tv 4 sverige nu træls de blev kun digital.
hilsen agger
|
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Det kan du sagtens men du kan ikke se et andet program på Zaptor mens du optager f.eks. Sverige. Den har nemlig kun en tuner så du optager, det den viser.
|
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay så den kan altså godt optage (Out of the box) uden brug af tilslutning til hd optager, og i så hvilken kvalitet optager den så i? kan den optage digitalttv, og hvad med HDTV kan den optage det?
|
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
En Zaptor kan IKKE optage! Dens USB-port kan udelukkende bruges til at tilslutte et tastatur. Den har følgende andre udgange: Antenne, HDMI, Component og Scart. Modsat fx VHS maskiner, sender Zaptor ikke sit eget signal ud på antenne udgangen. Der findes intet almindeligt udstyr der kan optage fra HDMI og vist heller ikke fra Component. Så er der Scart tilbage, som enhver VHS, Betamax, Video 2000 eller klassiske HD recorder kan optage fra. Men det efterlader dig med et analogt 576i signal. Alternativet er at lede efter en DVB-C optager, men kik i andre tråde - det har været oppe utallige gange.
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
Dusty_83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Du misforstår.. HenrikH gør bare opmærksom på at du kan optage materiale FRA zaptorboksen. Stofa har pt. ingen dekoder med indbygget recorder.. |
||
Panasonic TH-42PZ70EA
Sony STR-DG910 Playstation 3 40 Gb Focal JMlab´s Sib + Cub 2 Iphone 3G 16GB |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Nemli Dusty_83 - spørgeren misforstod mig. Jeg svarede på optagelse på harddiskrecorder via scart fra Zaptor.
![]() |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hilsen agger
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen der findes da harddiskoptager med DVB-C nemlig Yousee's boks, men det hjælper jo ikke når det er Stofa vi taler om
![]() Men hvad med denne som en "ekstra boks" : http://www.aldi.dk/OFFER_DK_SA/OFFER_07/OFF01.SHTML
Sæt en USB disk på og så kan man optage - siger de, men kvalitet og funktioner - hmmm. Men billigt er den da.
![]() |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Der findes nu en del flere (bl.a. min Arion), men den fra Aldi er da godt nok utrolig billig og ligner et rigtig godt tilbud. Jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle virke? Så længe man ikke har behov for at kunne se kodede kanaler opfylder den vel de flestes behov. Mener heller ikke der er de samme problemer med undertekster, som der er med DVB-T tunere, så den ligger da vist lige til højrebenet...
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |