recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor boks til Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor boks til Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madst Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-November-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor boks til Yousee
    Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:16
Hej

Jeg fandt en Zaptor i kælderen og forsøgte at koble den sammen med en gammel fladskærm i går.  Jeg har Yousee og fuldpakke, og jeg fandt de informationerne der skulle bruges til setup af boks på yousee's hjemmeside.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Opsaetning/Find_dit_netvaerks-id.aspx

Problemet jeg har er, at langt fra alle programmerne dukker op, og mange af dem ikke virker. I øvrigt ligger 6'eren sig på cirka 30 pladser, uden at virke.

Er det umuligt at få en Zaptor boks til at køre sammen med Yousee? Og er boksen egentlig mpeg 4?

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 16:16
Den tror jeg ikke du får til at spille med Yousee.....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:07
Det bedste resultat af kanalsøgning får man vha. netværksnummer på YouSee. Kan man overhovedet bruge netværksnummer som søgemulighed på en Zaptor? Mener ikke, at der anvendes netværksnummer på Stofa, og derfor har Zaptor'en ikke denne mulighed - ret mig, hvis jeg er på gale veje her!!

Om boksen er en MPEG4'er? Har boksen et modelnummer, eller andet navn - måske står det noget på bagsiden af den? Hvad står der i Tekniske Specifikationer, i brugsforvildningen?

Redigeret af turbo2 - 11-Juni-2013 kl. 20:14
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu