|
Zaptor boks til Yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
madst ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:16 |
Hej
Jeg fandt en Zaptor i kælderen og forsøgte at koble den sammen med en gammel fladskærm i går. Jeg har Yousee og fuldpakke, og jeg fandt de informationerne der skulle bruges til setup af boks på yousee's hjemmeside. http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Opsaetning/Find_dit_netvaerks-id.aspx Problemet jeg har er, at langt fra alle programmerne dukker op, og mange af dem ikke virker. I øvrigt ligger 6'eren sig på cirka 30 pladser, uden at virke. Er det umuligt at få en Zaptor boks til at køre sammen med Yousee? Og er boksen egentlig mpeg 4? |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den tror jeg ikke du får til at spille med Yousee.....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bedste resultat af kanalsøgning får man vha. netværksnummer på YouSee. Kan man overhovedet bruge netværksnummer som søgemulighed på en Zaptor? Mener ikke, at der anvendes netværksnummer på Stofa, og derfor har Zaptor'en ikke denne mulighed - ret mig, hvis jeg er på gale veje her!!
Om boksen er en MPEG4'er? Har boksen et modelnummer, eller andet navn - måske står det noget på bagsiden af den? Hvad står der i Tekniske Specifikationer, i brugsforvildningen? Redigeret af turbo2 - 11-Juni-2013 kl. 20:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |