recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor; dårlig ir-modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor; dårlig ir-modtagelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor; dårlig ir-modtagelse
    Sendt: 19-September-2010 kl. 01:13

Jeg er ret så irriteret over den elendige ir-modtagelse, når jeg bruger Harmony 900 (RF) med Zaptor.

Er det et generelt problem? (Med alle universal fjernbetjeninger, der skal erstatte den originale Zaptor Fjernbetjening)

Kan det passe jeg har læst noget om en ekstern ir modtager, der kan tilsluttes boxens usb port?

Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 18:52
Zaptor er elendig til at modtage signalet fra fjernbetjeningen. Jeg bruger en Harmoni 895 med IR extendere. Det fungerer glimrende, men extenderen skal sættes det helt rigtige sted for at få et godt resltat
Til top
da-bitsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 16:11
Og hvor er det helt rigtige sted så :D ? Jeg har siddet og prøvet ALT, men kan ikke få det til at virke.. Lidt hjælp vil lune!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2011 kl. 08:41
IR modtageren er placeret forneden, lidt til højre for midten:
 
 
Zaptor kommandoerne fra logitechs database virker ikke særligt godt, måske pga. et frekvens offset. Det virker meget bedre med learn funktionaliteten, så prøv det. Bemærk at du kun skal trykke ganske kortvarigt på den originale fjernbetjening. Bemærk også at når du har brugt learn til knapperne, kan du ikke gå tilbage til database kommandoen igen, uden at slette enheden og tilføje den igen.
Jeg har placeret den ene miniblaster foran zaptor, og konfigureret fjernbetjeningen til kun at sende zaptor kommandoer ud til den.
 
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu