recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor film leje fejler...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor film leje fejler...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor film leje fejler...
    Sendt: 12-Februar-2012 kl. 11:52
Jeg har nu 2 gange indenfor en uge lejet en film via Zaptor, og begge gange er filmen stoppet ca. halvvejs hvor jeg har måtte spole frem til hvor jeg var nået.

Nu er jeg ikke den store tilhænger af filmleje på Zaptor og bruger det ikke meget, men at det 2 gange går galt med 2 forskellige film på samme måde er sgu da ikke normalt, tænker jeg...

Er det den nye software der laver ballede eller lokalt bøvl her i Næstved hos Stofa.

Måske der er nogen med et hint eller ved hvorfor det mon går galt..?
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 16:47
Lidt flere facts:

Stopper filmen med en fejlkode?

Virker filmen efte du genstarter zaptoren?
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 21:43
Nej stopper bare og gjorde det igen i dag da vi lige nåede at se filmen igen...
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu