recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor/HD optager og billedformat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor/HD optager og billedformat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbech Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor/HD optager og billedformat
    Sendt: 26-August-2009 kl. 13:33

Jeg fik i sommer en Zaptorboks. Den er forbundet helt efter bogen til mit TV med et HDMI kabel.

Desuden har en HD/DVD optager uden HDMI, som er forbundet til mit tv via et scartkabel. Problemet er at billedet gennem denne optager skifter format hele tiden (også på optagelsen) - altså som om den ikke kan fange billedstørrelse. Jeg har prøvet om jeg kan vælge fast f.eks. 16:9 men det hjælper ingenting. Dvs. billedet står og blinker op og ned... temmelig irriterende faktisk.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende og/eller har et tip til en løsning?

På forhånd tak!

Redigeret af mbech - 26-August-2009 kl. 13:36
Til top
pettsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 08:50

Kan du ikke prøve at forbinde til dit TV og HDD via component kabler, hvis du har mulighed for det selvfølgelig ?
Det vil iøvrigt også give et bedre billede end scart

Jeg bruger selv HDMI fra en Panasonic optager til et Panasonic Plasma TV. Det virker fint.

Mvh

Pettsen

Redigeret af pettsen - 27-August-2009 kl. 08:51
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu