recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor Kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor Kort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KenKen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor Kort
    Sendt: 01-August-2010 kl. 23:05
Hej Recordere.dk
Jeg står og skal til at anskaffe mig TV nr. 2. Jeg er i den situation at jeg har TV gennem stofa zaptor og derfor har behov for et zaptor kort mere for at kunne se TV.

Jeg har en zaptor boks til mit nuværende TV, men havde bare tænkt mig at anskaffe mig et CA modul til TV nr. 2.

Nu kommer spørgsmålet så. Er der forskel på det kort der går i zaptoren og i CA modulet? Det koster mig nemlig kun 99 kr / år hvis jeg bestiller et zaptor boks kort, hvorimod det koster 399 kr / år hvis jeg bestiller et til et CA modul, plus 499 for CA modulet.

Synes jeg betaler nok for TV ved stofa så derfor tænkte om jeg kunne slippe lidt billigere ved at købe et "forkert" kort...

På forhånd tak.
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 10:03
Hej KenKen
Du vil ikke blot kunne få de samme betalingskanaler på kort nr 2, som de på 1. kort. For at kunne spejle de to kort, kræver det at du har to Zaptorbokse. Desværre! Stofa forsvarer sig vist med at det er af sikkerhedsmæssige årsager, da dit kort til CA-modulet ellers blot vil kunne blive lånt ud.

Du vil altså få et ekstra abonnement såfremt du vælger et CA-modul, da det er helt uafhængigt af Zaptorboksens kort.

Håber det gav mening - det er lidt kryptisk at forklare!
Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 17:18

Hvis din antenneforening er blandt dem der kører med frit digitalt tv, så behøver du ingen boks eller kort blot et tv med dvb-c tuner tjek evt. her http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=368

Til top
KenKen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 00:35
@GUN: Ja tror jeg forstår :-) Forstår ihvertfald så meget at det ikke kan lade sig gøre. Ved du så hvordan det forgår hvis jeg nu opgradere mine TV pakker, til fx at have HD pakken ved stofa? Hvordan bliver koretet så opdateret?

@Cjoscar: Ja det ville være en mulighed hvis jeg ikke havde tema pakker ved Stofa, går udfra at jeg behøver et zaptor kort så.
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 12:40
Det kan godt lade sig gøre - det koster bare dobbelt ;)
Det er lige meget hvilket kort du har, du kan få de pakker du vil på begge kort. Og kortene bliver opdateret via TV-kablerne. Sendes selvfølgelig ud af Stofa somewhere.

Og det er korrekt at du behøver et kort for at benytte dit af temapakkerne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu