|
zaptor med harddisk, larmer, skifte harddisk? |
Besvar |
Forfatter | |
warfly
Bruger Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juni-2016 kl. 09:36 |
Min zaptor med harddisk er begyndt at "larme"/tikke.
Larm er måske overdrevet, men den laver en lille harddisk lyd ca. hvert sekund. Det har aldrig været noget vi kunne høre før, men nu er det volsomt irriterende med den konstante tikken. Noget der ved hvordan man fikser det? Kan man evt. skifte disken hvis det er den der er ved at være mør? /Kurt
|
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det lyder lidt som om disken er ved at stå af.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
warfly
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke nogen volsom lyd, den bliver bare pisse træls fordi det er konstant med 1s interval. |
|
warfly
Funktioner
Tak(0)
|
altså, jeg kan selvfølgelig godt skifte en harddisk, men skal der ligge noget bestemt på den? Skal den have bestemt størrelse, mærke, model osv.? formateres som hvad?
|
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jeg bange for, at jeg ikke kan svare på. Prøv at sende en personlig besked til zulfo. Han arbejder ved Stofa og har typisk været meget flink til at tage sager op.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg spørger fordi jeg leder efter en Zaptor med Harddisk??
|
|
//Guldhammer
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |