|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 13> |
Forfatter | |
Sukkerfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Men der er så en ting jeg ikke forstår. Hvorfor dog være interesseret i at se de analoge kanaler når man alligevel kan se de digitale kanaler? Har du forresten haft held med at programmere din Zaptor-fjernbetjening til dit PX80? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kan der da være noget om, jeg bruger ikke de Analoge kanaler på You See. Til DR og TV2 bruger jeg DTT, og når andre skal ses, så er det fra You See Digital, de Analoge er totalt unødvendige. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Bruger også selv de digitale kanaler så det er mere en "udfordring" for mig at få svaret på hvorfor, mere end det er af nødvendighed. Ja jeg har fjernbetjeningen til Zaptor til at styre TV - og det fungerer bare perfekt! Uanset hvad mode remoten er i (Zaptor/TV) så styrer lyd op ned altid lyd på tv. Når du så sætter den i TV mode så kan du stort set styre alt nødvendigt. Tænd/sluk, menu, signalkilde, SD-kort læser (billedviser) osv. Jeg satte en op via dens automatik til det. Se i manualen, hvordan du aktiverer det. Så søgte den selv efter koden, og da tv slukkede var den der. Og rart med den mere smarte og elegante Zaptor remote end Panasonic-skrumlet Redigeret af HenrikH - 31-Marts-2008 kl. 22:17 |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
corgi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Henrik her er et pin diagram over HDMI og iøvrigt over alle andre kabler og stik |
|
![]() |
|
Sukkerfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Jo, men jeg har også prøvet at gøre det automatisk. Når TV'et så er slukket, så skulle den så være der. Men når jeg tænder TV'et igen, kommer jeg ind på TV, hvos de analoge kanaler ligger. Her virker Zaptor fjernbetjeningen perfekt sammen med TV'et, men når jeg så går over i HDMI så er det kun lidt at Fjernbetjeningen der virker. Kan det være fordi jeg har sat den til på HDMI2, nej det kan det vel ikke? Eller gør jeg noget andet galt? |
|
![]() |
|
MichaelDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hej Henrik,
Godt arbejde indtil nu! Det bliver spændende at se hvad Panasonic kommer frem til! Jeg har prøvet din guide et par gange uden held. Kan umiddelbart ikke se hvad jeg gør galt. Men det lyder da til jeg skal have udskiftet den oprindelige fjernbetjening med Zaptorens! :) Edit: Yderligere har jeg stadigvæk problemer med sorte kanter i siderne når jeg benytter Zaptoren. Dvs den sender åbenbart ikke signalet rigtigt ud (16:9), hvilket tvinger mig til at benytte 16:9 Tilpasset. Xbox, DVD osv fungere fint i 16:9 visnings mode. Redigeret af MichaelDK - 02-April-2008 kl. 17:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Har du et godt råd til hvad jeg evt. gør galt? |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
MichaelDK - har du prøvet at trykke Tv mens du ser kanalen.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Hej Sukkerfar. Ved kodningen af remoten fulgte jeg vejledningen i Zaptor brugsanvisningen. http://www.stofa.dk/kundeservice/pdf/zaptor_brugervejledning .pdf side 30 - automatisk opsætning. Men man skal gøre det præcist som der står. |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
![]() |
Michael DK hvad er det du ikke kan få til at virke? Man skulle også kunne få kanalerne igen ved blot at tage HDMI fra. Slukke TV (nok for forsiden af tv'et) og tænde igen og så lave en søgning. Jeg har dog ikke prøvet om det er tilfældet, men blot hørt det fra en anden bruger. |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
![]() |
Har fulgt den til punkt og prikke |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Jeg har også PX80 og Zaptor med HDMI-tilslutning og har også problemet med de forsvundne analoge kanaler. Har endnu ikke haft tid til at lære øvrig familie at anvende Zaptor, så det er faktisk generende lige nu. Jeg må i gang med at få Zaptor-fjernbetjeningen til at virke med tv-et. Jeg forsøgte ganske kort via den automatiske metode, men droppede det igen, da jeg ikke kunne finde ud af, hvordan AV og Aspect-knapperne kan bruges fra Zaptor fjernbetjeningen - er der nogen, der kan hjælpe mig med det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |