recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor og medfølgende SMC switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor og medfølgende SMC switch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tc66 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor og medfølgende SMC switch
    Sendt: 26-Januar-2008 kl. 17:14

Jeg har et lille problem med bla. min SMC switch.

Jeg har et setup bestående af Stofent, Zaptor og IP-telefoni fra Cirque. Det er et firma som Stofa har et samarbejde med og det fungerer fint.

Mit problem er at jeg godt vil kunne tilslutte min bærbare PC (Thinkpad T60), med kablet netværk engang imellem, fordi jeg oplever. at når jeg downloader, så er hastigheden meget lav, forhold til at jeg har et "SuperSIze" abbonnement på minimum 6MBIT.

Jeg har 2 ledige porte i min SMC switch, hvoraf den ene skal bruges til min bærbare engang imellem. Jeg har snakket med Stofa, og der var en i deres support, som mente at switchen kun har en port der er åben. Er det rigtigt og kan der åbnes for flere porte eller er det bare sådan, for jeg syntes godt nok den medfølgende switch er af tvivlsom kvalitet, Fordi man skal ikke skubbe særlig meget til strømstikket, før det falder ud.

Er der nogen der kan hjælpe?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu