recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor - S/N spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor - S/N spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnlc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor - S/N spørgsmål
    Sendt: 11-Februar-2008 kl. 12:46

Det er jo flere gange foreslået man skal have målt sin antenne forbindelse igennem, ja ok.

Men burde S/N forholdet ikke være rimeligt stabilt hele tiden, jeg ser ihvertfald en del op/ned ture på det - og hak/fejl,frys opstår ofte i sammenhæng med netop fald i S/N

Jeg har bare umådeligt svært ved at se hvordan min installation kan være skyld i at dette ændrer sig, specielt fra kl 10 søndag til senere på eftermiddagen - netop søndag så jeg svingninger fra lavest 33 til max 37 - boxen kører ok på 37 men det kniber gevaldigt når den når under 34

Det ville være super hvis nogen kunne forklare lidt mere teknisk om det her, for jeg forstår som sagt ikke hvordan jeg kan være skyld i disse svingninger - men måske man skulle prøve med en forstærker - men den vil jo ikke indvirke på dette forhold, da den vel bare forstærker både støj og signal, hvorved forholdet er det samme?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu