recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor Stofa Boks (Motorola)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor Stofa Boks (Motorola)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
B-Vestergaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor Stofa Boks (Motorola)
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:35
Er der en der kan sige mig præcist, hvor IR feltet sidder på sådan en http://digitalt.tv/zaptor-stofa/#%3Cspan%3Eops%C3%A6tning_og_installation%3C%2Fspan%3E jeg skal have sat øjet fra en IR extender på den, men kan bare ikke finde det Ouch
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:54
Kender ikke præcist den model, men hvis du finder den kraftige lommelygte frem, kan du finde modtageren bag frontglasset. Det er enten et lille metalhus med et øje eller en sort firkant med en lille boble og 3 ben. På min hdd-zaptor sidder den for neden et par centimeter til højre for den grønne LED.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu