|
Zaptor2 software |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
stro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2010 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener da min datter jævnligt har sat et program på pause og så er gået ind i på værelset for at se det færdig, på den måde som du omtaler. Men det er ikke noget jeg er skråsikker på
![]() Og alt det som kommer på sigt er jo ikke med endnu. Funktionen med at finde et program som er afsluttet og derefter starte det, er pillet ud indtil videre. Det er ihvertfald meldingen i Test forummet. Så indtil videre så kan du stadig ikke optage via Zaptoren. ![]() |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Flot ny brugerflade, tak for det.
Hos mig kan jeg kun se tekst tv fra DR, dvs står jeg på Tv2 er det stadig tekst tv fra DR jeg ser (gælder på alle kanaler) Hvordan virker tekst tv hos Jer andre..?
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
under indstillinger kan man vælge "moderne" visning af tekst-tv, som giver mulighed for at se ttv for en anden kanal end den du ser - der dukker en liste op, som man ka vælge fra.
|
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Øv, bruger min B&O remote til styring af Zaptor og med den nye software virker tekst tv ikke længere som det plejer
![]() Kedeligt, men ofte sket med Zaptor - de kommer med noget nyt og bagefter er der noget som har virket der pludselig ikke virker. Tidligere i dag virket tekst tv, dog den samme kanal hele tiden også via min Beo remote, nu virker det slet ikke så måske der bliver pillet ved noget... Redigeret af MichaelA - 02-Februar-2012 kl. 14:13 |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
Der er stadig bøvl med sync på lyd & billede med AC3 aktivt...
|
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Hvordan ser det ellers ud med Zaptor uden kort? Det burde være muligt da boksen skal være tilsluttet Stofas internet og dermed ved Stofa også hvem man er og hvad man betaler for.
Edit: Jeg tænker på fuld funktionalitet og ikke kun "light" Redigeret af Steen6400 - 02-Februar-2012 kl. 14:33 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Og hvad med native video output?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
michaela, tekst-tv er blevet smartere og hurtigere her hos mig - og med PIP mulighed. jeg bruger dog bare zaptor fjernbetjeningen, men den virker som før opgraderingen, så hut jeg lige visker. jeg tror ikke fjernbetjeningens software er blevet opgraderet :o)
steen, hvis jeg kører uden kort (zaptor, ikke bil!), så kører den light mode - men så virker premium pakker og andre krypterede ting jo heller ikke, så det skal man da vist være fuld for at gøre (igen, zaptor, ikke bil!).
|
|
![]() |
|
Jeg tænker mere på om der er planer for at køre hele pakken uden kort, jeg mener det har været nævnt før. "Light" er uanvendeligt, jeg synes at kunne huske at man før i det mindste havde pakke 1 og 2 (her er pakke 2 den store), men nu er det kun pakke 1.
|
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Kan man bladre i undersiderne på tekst-tv. F.eks på DR1 side 403. Kan jeg bladre frem til den dag jeg ønsker vejrudsigten fra, eller skal jeg sidde og vente til den kommer.? |
|
![]() |
|
"light" uden kort viser vel bare de ukodede kanaler du har adgang til, ligesom et tv med dvb-c tuner gør - jeg tror ikke den kender til pakke-inddelingerne eller filterfrekvenser eller hvordan det nu fungerer, medmindre den har en indbygget gps, så den kan finde din antenneforening og spørge dem :)
men derudover kan jeg ikke se hvordan det skal fungere, selvom du kan genkendes via din internetforbindelse - boksen skal stadigvæk dekode premium kanaler og VOD og hvis ikke du har tænkt dig at bruge den slags, er den nuværende "light" udgave vel tilstrækkelig? ... eller har jeg bare en meget ringe fantasi? :o)
|
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |