|
Zaptor2 software |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |
Ole Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har spurgt om det samme (i Stofa TestTeam) og fik svaret: "Lige pt. er det fravalgt." "Lige pt." indikerer forhåbentlig, at det tilvælges igen. |
|
Hilsen Ole
Nøragersminde (Amager) - Kundenr.3139433 |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Ballade, tekst tv virker rigtigt fint og hurtigt med Zaptor remote er sgu bare lidt ærgerligt at det ikke længere virker som tidligere hos mig.
Men ok, med en iPad ved hånden hvem skal så bruge tekst tv
![]() |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Kan du ikke få din B&O remote til at sende TTV kommandoen i kortere tid?
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Jeg har problemer med at når jeg trykker start forfra nogen gange så springer den til kanal 5 i stedet og starter intet forfra...
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Hvis du vælger StartForfra på en udsendelse som Zaptor af en eller anden grund ikke kan vise (eksempelvis hvis du tager en gammel udsendelse), så springer den tilbage til den forrige kanal man stod på. (svarende til at man trykkede Back fra tv) Det forvirrer også mig...
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Ved mig er det ikke forrige kanal, det er ALTID kanal plads 5
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
touché!
![]() |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
hoooov!
jeg fik endeligt taget mig sammen til at få wireless på min boks i soveværelset, men den ville ikke gå ud af "light" mode - så krydsede jeg fingre og søgte efter opdateringer, og vupti, der var noget nyt! OG nu *virker* mit wireless! derudover ser det en lille bitte smule anderledes ud, men hvad der ellers er sket.. nogen der ved det? (i indstillinger->teknik menuen siger den, at jeg kører med version 2.0.18, boksen i stuen siger 2.0.17, men den opdaterer jeg da lige Mette Vuns!)
|
|
![]() |
|
Fra en e-mail jeg modtog i morges: Vi har i går frigivet en vigtig opdatering som løser en nogle problemer der var i den første officielle Zaptor 2 software. Der er følgende nyt/rettelser: - Trådløst net med WPA kryptering virker nu - 4:3 indstillingerne bliver nu gemt efter genstart - Manuelt valg af lydspor virker nu korrekt - Dato/tidsformat i TTV ændret - Forbedret visning af Genre/Alfabetisk visning i Film Arkiv - Forbedret kontrast ved aktiv markering i menuer med mere - Forbedret netværksinformations visning i teknik - Skift imellem video on demand/startforfra til tekst-tv og tilbage starter ikke længere video forfra Læs evt. mere på http://stofa.dk/zaptor/ Hvis man ikke har opdateret endnu og har problemer med at opdatere kan man gøre følgende: - Sluk og tænd boksen ved at fjerne strømmen - Hold menu knappen inde - Vælg System -> Remove Software, tryk "Ok" - Vælg Reboot Herefter vil boksen starte op i blå skærm og hente softwaren.
|
|
/Peter
|
![]() |
|
er det dit echelon-medlemsskab, der fanger den slags emails ude i æteren? :o)
men så gi'r det jo god mening det hele!
|
|
![]() |
|
Ole Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Status: Offline Point: 40 |
Jeg får formentlig ikke "ballade", hvis du får lov at smugkigge med på Nøragerminde Antenneforenings
Forum : Drift
Digital TV, herunder Zaptor - Nyt og forbedret Zaptor, hvor jeg fremover vil forsøge at informere, når der kommer opdateringer.
|
|
Hilsen Ole
Nøragersminde (Amager) - Kundenr.3139433 |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Hmm, det tror jeg ikke - kan godt leve uden med bruger det da jævnligt og gider ikke have 2 remotes liggende...
Og iøvrigt tak for info med ny software, måske det kunne hjælpe hos mig... Redigeret af MichaelA - 03-Februar-2012 kl. 14:35 |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |