|
Zaptor2 software |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har på 2 forskellige bokse oplevet at maskinen frøs i zaptor light tilstand når man redigerede favoritter.
Sad i går og så fodbold og ville lige spole tilbage for at se et mål, super fedt :). Da jeg så havde set målet trykkede jeg på stop og jeg kom tilbage til live signalet. Da kampen var færdig surfede jeg rundt i kanalerne og boksen frøs da jeg kom til den kanal 0, den gamle fodboldkamp. Endnu engang var jeg nødt til at genstarte boksen. |
|
![]() |
|
ThomasT1976 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 95 |
Hold da kæft hvor er jeg træt af de Zaptor bokse (har 3 stk)!! Med den nye opdatering er det blevet pænere og lettere at navigere rundt, men hvor de ustabile!! Nærmest hver aften skal vi reboot'e inden vi kan bruge dem og hvis det tog lang tid med den gamle software, så tager det ekstrem langtid nu. Det virker som om de næste er færdige med at boot'e, når de så vælger at genstarte og boot'e igen. Vi har desværre kun Waoo og Boxer, som alternativ, så må blive hos Stofa, hvilket ærger mig en del!! Hvad fanden sker der for alt det nye DIGI-TV, har firmaerne ikke styr på det?
|
|
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608 Højttalere: KEF KHT-3005 Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90 |
|
![]() |
|
Jeg så det samme iforgårs, jeg trak kortet ud to lod strømmen være af i lidt længere tid.
|
|
![]() |
|
mortenkaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Mærkeligt. Mine er stabile som aldrig før med den nye update...
|
|
![]() |
|
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
Jeg synes ikke jeg mærker de store forskelle på den nye og gl. version af zaptor software, dog er der et pkt. som pisser mig af! Det er at billedet ikke altid sidder korrekt på skærmen forstået på den måde, at billedet ikke fylder skærmen korrekt ud og så kommer der en stribe i toppen af skærmen med skiftevis sorte og hvide striber, det er især på golfkanalen jeg har lagt mærke til det på! Ved yousee havde samme bølv på et tidspunkt men de har fået rettet deres ihvertfald.
Jeg har prøvet forskellige muligheder men det er altså enten hos stofa i zaptor software eller noget med den måde signalet sendes ud på, håber en i systemmet læser dette og at de tager fat i det nr. 3241072 PS. det på begge mine tv! og begge zaptor bokse
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
De hvide prikker er, såvidt jeg ved, en del af signalet fra den pågældende station. De er normalt skjult af overscanet på dit tv, men ses hvis du slår det fra. Det værende sagt, så burde det være nemt for stofa at fjerne det inden de sender signalet videre... Næh, hvad vi virkelig mangler er et 14:9 zoom....... |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
+1
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Oplever et par gange om dagen at live tv fryser, og jeg er nødt til at skifte til en anden kanal og så tilbage for at få billedet igen.
|
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Oplever ofte at når jeg trykker på pause så starter den forfra i stedet. Vildt irriterende.
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Hej jeg har også fået den nye opdatering den ser flot ud, men det er noget der irriterer mig, det er at jeg har øverst højre hjørne, en signal der rundt, det skal nok fortælle at den opdater eller noget andet, det er irritereren og se på. Hvad er og ikke minst hvordan får jeg det væk.
mvh jan
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Den har jeg også lige haft. Sluk modem og zaptor og tænd dem i samme rækkefølge det virkede hos mig
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
genstart virker oftet men det kommer igen
mvh jan |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |