recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor2 software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor2 software

Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 07:08
Har på 2 forskellige bokse oplevet at maskinen frøs i zaptor light tilstand når man redigerede favoritter.
Sad i går og så fodbold og ville lige spole tilbage for at se et mål, super fedt :). Da jeg så havde set målet trykkede jeg på stop og jeg kom tilbage til live signalet. Da kampen var færdig surfede jeg rundt i kanalerne og boksen frøs da jeg kom til den kanal 0, den gamle fodboldkamp. Endnu engang var jeg nødt til at genstarte boksen.
Til top
ThomasT1976 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasT1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 09:07
Hold da kæft hvor er jeg træt af de Zaptor bokse (har 3 stk)!! Med den nye opdatering er det blevet pænere og lettere at navigere rundt, men hvor de ustabile!! Nærmest hver aften skal vi reboot'e inden vi kan bruge dem og hvis det tog lang tid med den gamle software, så tager det ekstrem langtid nu. Det virker som om de næste er færdige med at boot'e, når de så vælger at genstarte og boot'e igen. Vi har desværre kun Waoo og Boxer, som alternativ, så må blive hos Stofa, hvilket ærger mig en del!! Hvad fanden sker der for alt det nye DIGI-TV, har firmaerne ikke styr på det?
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608
Højttalere: KEF KHT-3005
Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

Det virker som om de næste er færdige med at boot'e, når de så vælger at genstarte og boot'e igen.
Jeg så det samme iforgårs, jeg trak kortet ud to lod strømmen være af i lidt længere tid.
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 10:13
Mærkeligt. Mine er stabile som aldrig før med den nye update...
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjoska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 17:08
Jeg synes ikke jeg mærker de store forskelle på den nye og gl. version af zaptor software, dog er der et pkt. som pisser mig af! Det er at billedet ikke altid sidder korrekt på skærmen forstået på den måde, at billedet ikke fylder skærmen korrekt ud og så kommer der en stribe i toppen af skærmen med skiftevis sorte og hvide striber, det er især på golfkanalen jeg har lagt mærke til det på! Ved yousee havde samme bølv på et tidspunkt men de har fået rettet deres ihvertfald.
Jeg har prøvet forskellige muligheder men det er altså enten hos stofa i zaptor software eller noget med den måde signalet sendes ud på, håber en i systemmet læser dette og at de tager fat i det
nr. 3241072

PS. det på begge mine tv! og begge zaptor bokse
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 17:27

De hvide prikker er, såvidt jeg ved, en del af signalet fra den pågældende station. De er normalt skjult af overscanet på dit tv, men ses hvis du slår det fra.

Det værende sagt, så burde det være nemt for stofa at fjerne det inden de sender signalet videre...

Næh, hvad vi virkelig mangler er et 14:9 zoom.......
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af mortenkaal mortenkaal skrev:

Mærkeligt. Mine er stabile som aldrig før med den nye update...

+1
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 09:10
Oplever et par gange om dagen at live tv fryser, og jeg er nødt til at skifte til en anden kanal og så tilbage for at få billedet igen.
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2007
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 09:47
Oplever ofte at når jeg trykker på pause så starter den forfra i stedet. Vildt irriterende.
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 09:19
Hej jeg har også fået den nye opdatering den ser flot ud, men det er noget  der irriterer mig, det er at jeg har øverst højre  hjørne, en signal der  rundt, det skal nok fortælle at den opdater eller noget andet, det er irritereren og se på. Hvad er og ikke minst hvordan får jeg det væk. 
mvh
jan
Mvh Jan B
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 10:22
Den har jeg også lige haft. Sluk modem og zaptor og tænd dem i samme rækkefølge det virkede hos mig
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 10:51
genstart virker oftet men det kommer igen

mvh jan

Mvh Jan B
Til top

Besvar Besvar Side  <1 78910>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu