recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor-box som DVB-C på Yousee?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor-box som DVB-C på Yousee?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 21:24

Fuldpakken + boks og kort kan du se følgende HD-kanaler uden køb af ekstrapakker:

DR HD, TV3+ HD, Kanal5 HD, TV2 Film HD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD og TV2 Sport HD.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 00:14
Han ønsker nødvendigvis ikke at se HD kanaler.

Det kan være prisen har stor betydning, hvilket jeg næsten kan læse ud fra hans indlæg. Det har jeg selvfølgelig stor forståelse for.

De HD kanaler man får med for de penge til et kort og Yousee plus er imo. også ærgelige. Jeg har selvfølgelig Yousee plus. De gange jeg har set nogle af de HD kanaler kan virkelig tælles på en hånd. DR HD undtaget, men den er jo med anyways :)

Men derimod har det digitale signal på SD kanalerne virkelig stor værdi for mig. Men okay, sådan er vi så forskellige.
Derudover ville jeg ikke bytte min mulighed for: Optagelse via EPG, Pause TV, Buffer TV, DR Arkiv, Cinema mm. væk for 89,- / mdr.

Om så prisen havde været 150 kr. havde jeg betalt det.

Men okay det kan selvfølgelig være svært at se behovet før man har boksen. Jeg kender ingen der har den boks, der vil af med den igen. Og det er sku selvom den til tider har kørt af H til. Her tænker jeg på starten, hvor jeg også selv var sur på Yousee.

Redigeret af DiscomanDK - 02-August-2010 kl. 00:18
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 07:25
Trådstarteren har tilsyneladende Stofas Zaptor, så hvorfor ikke en boks fra YouSee? I øvrigt kan Zaptor - har jeg læst i en anden tråd - bruges som boks på kabel-TV fra YouSee. Kun som DVB-C tuner.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Trådstarteren har tilsyneladende Stofas Zaptor, så hvorfor ikke en boks fra YouSee? I øvrigt kan Zaptor - har jeg læst i en anden tråd - bruges som boks på kabel-TV fra YouSee. Kun som DVB-C tuner.

Der står da han har Yousee?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Der står da han har Yousee?
Der står, at han skal flytte til et sted, hvor der er YouSee. I trådstarterens signatur står der bl. a. Zaptor.
Mvh.
Jørn

Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 10:40
For lige at rette et par misforståelser. Jeg har i øjeblikket Stofa og jeg har en Zaptor-boks (jeg flytter dog om 2 uger til en ny lejlighed, hvor der er YouSee). Jeg bruger dog kun Zaptoren til DVB-C tuner i øjeblikket.
Jeg har tidligere haft nogle ekstrapakker hos Stofa - også start forfra m.m., men det var uendeligt lidt jeg brugte det - derfor har det heller ikke særlig stor prioritet at få alle de her ekstrafeatures ved YouSee.

Det lyder dog vældigt interessant det her med at Zaptor-boksen kan bruges som DVB-C tuner på YouSee. Er der nogen der kan gøre mig lidt klogere på det? (jeg har godt nok en køber til Zaptoren, men hvorfor sælge, hvis den vil virke fint som digital tuner i den nye lejlighed?)?
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 22:43
Jeg har fået svar på en del af spørgsmålene i denne tråd, men jeg mangler stadig lidt afklaring på, hvorvidt en Zaptor-boks vil fungere som DVB-C tuner på Yousees net.

Jeg kan finde nogle forklaringer på, at det burde virke, men har nogen konkrete erfaringer med dette?
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
rafgut Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-April-2009
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 17:15
Hej. Har du fundet ud af om boksen kan bruges med Yousee?

Jeg prøver at lige nu at bruge Zaptor boksen som mpeg4 DVB-C tuner.
Men jeg finder kun 6'eren og Kanal 4, og ved 6'eren vil den have zaptorkort?

Jeg bor på Islandsbrygge og har indtaster følgende i Zaptorboksen:
 * Frekvens 143000 kHz
    * Symbolrate 6875
    * Modulation 64
Netværks ID (00)151

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu