recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptoren genstarter hele tiden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptoren genstarter hele tiden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptoren genstarter hele tiden
    Sendt: 10-September-2008 kl. 10:43

Har haft 2 gange inden for den sidste uge hvor Zaptoren starter med at hakke på nogle af kanalerne inden den laver en total Freeze og genstarter.

Men når den så genstarter (som i går), så blev den ved med at genstarte i næsten 1 time (nåede til 3 lys, som forblev gul før den genstartede igen og igen og igen.....)

Jeg tog stømmen et par gange på fra Zaptoren og for modemet. Men det hjalp ikke. så jeg lod den være og lod den blive ved med at genstarte og efter 40 min. så kom den videre i forløbet. (Og kundeservice opgav jeg da jeg endnu ikke var kommet igennem i løbet af de 40 min.... )

Kommer der ikke snart en opdatering eller sågar en ny boks ??!?!?!?!?

Redigeret af MikeOne - 10-September-2008 kl. 10:44
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 12:21

OK og Forfra

Erkend at Zaptor alene er beregnet til HD programmerne, og lev med de gamle, almindelige Stofa digitale Bokse.

PLUS de kommende Tv med indbyggede DVB-C Tunere (SD TV men alligevel). 

Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 12:33
øhh - tak det ved jeg moho - selvom den også hakker i HD programmerne, som jeg nu har afbestilt (for dyrt og for tyndt udvalg). Men det hjælper mig ikke lige videre....
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2008 kl. 14:18

Jeg Hader Zaptorerne og jeg Hader TDC-YouSee's HD bokse.

Hvis de virker er det OK, og hvis de ikke gør skal YouSee bare tage dem retur til Fabikanten og herfra videre til de som har leveret Softwaren.

De her bokse er TDC/Stofa's parallel til DSB og IC4 togene "Ansaldo Breda"; jeg mener har TDC ikke ligesom oplevet det samme tidligere? eller har Sagem81 aldrig eksisteret.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu