recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptoropdatering d. 23 marts
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptoropdatering d. 23 marts

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 14:35
Jeg havde samme problem.... prøv at hente opdatering igen, manuelt ! Virkede for mig og nu kører Zaptor fint !

Held og lykke !
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg havde samme problem.... prøv at hente opdatering igen, manuelt ! Virkede for mig og nu kører Zaptor fint !

Held og lykke !

Betyder "fint" mere end seks timer uden spontan genstart?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Held og lykke !

Betyder "fint" mere end seks timer uden spontan genstart?

Betyder at den har kørt perfekt siden jeg opdaterede manuelt. (efter råd fra stofas support).
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2011 kl. 16:05
Siden den opdatering har jeg også skulle genstarte den sk--- boks minimum 1 gang hver anden dag, og det er altid efter at den har stået i standby, det er sku ikke iorden. Det er imponerende at man ikke kan lave det så det virker, så kompleks er den boks da heller ikke, selv min forholdvise billige android telefon der har langt flere funktioner virker klart bedre.
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2011 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af cjoscar cjoscar skrev:

Det er imponerende at man ikke kan lave det så det virker, så kompleks er den boks da heller ikke, selv min forholdvise billige android telefon der har langt flere funktioner virker klart bedre.

Nu har Stofa jo også præcis samme udviklere og hvem ellers der er inde ovre som Android/Google har - top dollar sammenligning.
Når det så er sagt, så er jeg også træt af at min genstarter en gang imellem. Havde det så bare kun været hver anden dag efter standby. Jeg oplever desuden ca hver anden time at den melder fejl på netværkslinjen..

Hvorfor er det i øvrigt at man ikke kan spole i DR NUs programmer via WebTv?

Redigeret af Gun - 10-April-2011 kl. 23:56
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 17:30

Efter opdateringen har jeg flere gange oplevet at den pludselig giver sort skærm og ingen lyd i ca. 5 sekunder og vender så tilbage som intet var hændt. Har andre oplevet det samme?

Tiden kan godt stamme fra min Onkyo, der lige skal fange HDMI signalet igen, men der sker i hvert fald en afbrydelse i signalet.

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Det er imponerende at man ikke kan lave det så det virker, så kompleks er den boks da heller ikke, selv min forholdvise billige android telefon der har langt flere funktioner virker klart bedre.

Nu har Stofa jo også præcis samme udviklere og hvem ellers der er inde ovre som Android/Google har - top dollar sammenligning.

Nu er det jo ikke kun stofa der benytter sig af den boks og android/google levere kun softwaren til den telefon jeg har, de har ikke bygget telefonen og den virker alligevel.Wink men jeg kan da også begynde at nævne de øvrige el-produkter jeg har i huset de virker også bedre og mere stabilt. Jeg tror kun at Kiss's DP 558 har været mere ringe end den boks.

Har iøvrigt måttet tage strøm fra den igen idag for at få den igang. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 22:17

Siden den opdatering har jeg også skulle genstarte den sk--- boks minimum 1 gang hver anden dag, og det er altid efter at den har stået i standby, det er sku ikke iorden. Det er imponerende at man ikke kan lave det så det virker, så kompleks er den boks da heller ikke, selv min forholdvise billige android telefon der har langt flere funktioner virker klart bedre.
Har du prøvet, som jeg tidligere har nævnt, at downloade opdateringen manuelt ?? Det hjalp mig og Zaptor har kørt fejlfrit siden !

Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 10:00

Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Nu er det jo ikke kun stofa der benytter sig af den boks og android/google levere kun softwaren til den telefon jeg har, de har ikke bygget telefonen og den virker alligevel.Wink men jeg kan da også begynde at nævne de øvrige el-produkter jeg har i huset de virker også bedre og mere stabilt. Jeg tror kun at Kiss's DP 558 har været mere ringe end den boks.

Var en lille smule hurtigt ude, men synes nu stadig det holder okay stik. Altså umiddelbart må man jo formode at softwaren betyder ret meget for hvordan et produkt fungerer?! Og så vidt jeg ved, er de opdateringer der kommer ikke fra Motorola eller fra andre brugere af dekoderen, men noget der bliver udviklet i Stofa.
Måske er det bare mig der har et positivt indtryk af boksen :)

Redigeret af Gun - 12-April-2011 kl. 10:01
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu