|
Zbox id83 i hænde, desktop som nas pt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2013 kl. 12:45 |
Så fik jeg bestilt en Zbox id83 efter længe venten for "på lager". Der skal her på installeres win 7 med xbmc. Grundet problemer i fortiden med Synology og manglende penge på pungen, har jeg ikke anden løsningen end, bruge min desktop pc nuværende. Jeg tænker, at jeg kunne bruge en virtuel interface på min desktop, hvor på jeg kan installere Freenas. Jeg ønsker at kunne tilgå denne via en hjemmeside, hvilket burde være muligt, så vidt jeg har kunne læse mig til. Jeg ønsker at kunne hente filer på nettet (arbejde, billeder etc.) fra min stue, og smide dem hen på min desktop som står på loftet. Det er ikke en optimal løsning bl.a. grundet den høje strømforsyning fra desktop, men burde fungere pt. Er der bedre alternativer? Redigeret af mjmusicianmj - 26-Maj-2013 kl. 11:46 |
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Er der virkelig ingen som kan fortælle mig om det kan lade sig gøre ???
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Det var blot ikke det du spurgte om. Du spurgte om der var bedre alternativer. Det er der givetvis, uden at jeg kan påpege noget konkret.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Hvorfor køre en virtual nas? Del bare dine drev og lad xbmc tilgå dem direkte.
Der er ingen ide i at køre nas software viruelt på din desktop pc. |
|
![]() |
|
MichaelJDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2011 Status: Offline Point: 37 |
Del mappen i Windows og tilgå den fra XBMC. Klart det simpleste og fungerer fint. Hvis du vil køre Freenas så burde det sagtens kunne lade sig gøre at køre den virtuelt.
|
|
![]() |
|
Så undskylder jeg Flemming, det skulle jeg have gjort mere klart.
Jeg vil prøve at dele mine drev, når jeg lige har mulighed for det og tage den derfra. Tak for respons.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |