recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zepto tilbud i Roskilde i dag! (d 25.)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZepto tilbud i Roskilde i dag! (d 25.)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
HTH123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af deepmagic deepmagic skrev:

Hvad har i da af erfaringer med kvaliteten af zepto bærbar ?

Jeg overvejer nemlig at købe en... De har jo en dejlig billig pris, og jeg skal kun bruge den til at gå på nettet med så kan jo snildt tage deres billigeste

Check lige nettet, inden du køber. Der er en del kommentarer til Zeptokvaliteten på diverse fora (kan dog ikke lige huske hvilke). Jeg valgte selv Zepto fra og købte i stedet en Toshiba, da fruen skulle bruge en bærbar til at gå på nettet og spille 7-kabale. Men som sagt - check hvad Zepto-ejere har af erfaringer ...

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 12:24

Jeg overvejer nemlig at købe en... De har jo en dejlig billig pris, og jeg skal kun bruge den til at gå på nettet med så kan jo snildt tage deres billigeste

Min kæreste har en Zepto bærbar, og den er da super. Vi har ingen problemer med den - den kører godt, fin skærm osv. Ja - der intet at brokke sig over.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 12:25

Husk dog lige at det som regel er de utilfredse der skriver. Tror der er blandede erfaringer med dem, men tror ikke de er værre end de fleste andre bærbare i samme prisklasse.

Redigeret af thor-thor - 26-September-2008 kl. 12:26
Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 12:25
Takker for jeres feedback
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 14:13

Jeg har elendige erfaringer med Zeptos bærbare. Jeg købte en i maj måned og den kunne ikke slukke. Når jeg valgte Luk Computeren i Vista genstartede den blot maskinen. Den slukkede helt i 15 sekunder for så at starte igen. Jeg valgte selv at re-installere maskinen før jeg kontaktede dem. Det var et HELVEDE. Vista var nemt nok men alle driverne kom på cder i zip format som først skulle pakkes ud. Ydermeere kom der drivere til mange maskiner på samme disc så det var ikke helt tydeligt hvad der var til hvad. Efter reinstalleringen var det samme problem der, så jeg sendte den til Zepto. Jeg havde aftalt i telefonen at jeg enten ville have en NY maskine ELLER gøre brug af min 14 dages returret iht. fjernsalg/internetsalg og det indvilligede de i.

Efter 2 uger konstaterede de at fejlen ikke fandtes... Aha, de sender den tilbage og det første jeg gør når jeg har tændt den er at lukke den ned igen og den---- genstarter... GRRR.
 Så ringer jeg derind igen og aftaler at jeg optager fejlen på video og ligger videoen på skrivebordet, og sender maskinen ind for en kredittering. Det blev accepteret og pengene blev tilbageført til min konto 6 uger efter den blev sendt retur til dem anden gang. Godt jeg ikke havde brug for pengene...
Jeg vil sige at supporten var rigtig flinke når man snakkede med dem i telefonen men ventetiden var på 30-40 min HVER gang og jeg har nok snakket med dem 10 gange i det hele.

MVH Claus
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 14:16
Takker igen for feedback
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 18:55

Min kone har en der nu er 3 år gammel, min akupunktør har en der nu er 2 år og er meget brugt, begge har hele tiden virket helt uden problemer.

Begge er meget tilfredse.

Niels

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 22:25
Den Zepto jeg sidder og skriver fra nu, kører på sit 5. år. Znote 4200.

Dog har den været forbi værkstedet et par gange hos Zepto, men begge gange har det været en defekt HDD der er blevet skiftet kvit og frit. Så kæmpe tommel op herfra...
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 23:11
Den akupunktør sidder vel som på nåle for at købe en ny Zepto......

*trommehvirvel*

ps: det er fredag og jeg har lige købt en 46PZ85
Til top
oecon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2008
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2008 kl. 00:55
jeg vil bestemt også tilslutte mig dem der mener man skal holde et våget øje til zepto.

Af tre grunde 1) for stor ekspansion i dårlige tider, 2) ansættelse af alphaview direktøren; det vidner om en skidt kultur, og hvorfor skulle zepto ikke gentage det nummer nu med den chefbemanding og ikke mindst 3) kvaliteten af deres produkter har været stødt dalende siden de fik deres meget berettigede ry for at producere kvalitetsprodukter.

I øvrigt: hvis man i dag skal have en bærbar kun til skolebrug, internet og den slags - så ville alt andet end en mininote (skriver selv fra en Asus Eee 901) være et fejlkøb :-)
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606
Oppo DV-983H
DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte)
DALI Silver Wave II-kabler
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2008 kl. 16:00

Dejligt at høre alle jeres meninger

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal købe en zepto eller ej men regner også først med at købe en ny bærbar om 1-2md. Så har tid i nu

Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2008 kl. 17:16

Dejligt at høre alle jeres meninger

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal købe en zepto eller ej men regner også først med at købe en ny bærbar om 1-2md. Så har tid i nu

Hvis du bestemmer dig for en Zepto, så køb den ved Sonofon. Så må de jo klare tingene, hvis Zepto en dag ikke længere findes, og der er brug for garantireparation.

/J

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu