recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - zepto zvieiw  lcd 42"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketzepto zvieiw lcd 42"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Emne: zepto zvieiw lcd 42"
    Sendt: 07-December-2007 kl. 00:07
hej.min kammerat skal ud og købe et nyt tv , og er faldet over dette tv, og som har fået rigtig pæne karakterer af tweak.up på deres barometer.tv koster kun ca.7800 kr , er der nogen som kan anbefale dette tv eller har erfaringer med det.. han synes umiddelbart at prisen passer til ham og er ikke villig til at gå over de 10.000 kr. jeg har tudet ørene fulde , at han hellerer må købe et panasonic plasma ,men hver sin smag...... han skal bruge det til lidt spil (ps3) resten alm.tv kigning.. ingen pc...
Til top
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 11:17
slet ikke nogen der kender dette lcd tv ???
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 11:25
Zeptos fladskærms-afdeling ledes af vores allesammens yndlingsaversion Ole De Leneer - som snød flere hundrede kunder for adskillige millioner i hans krakkede AlfaView - så bare derfor ville jeg kigge efter et andet tv....
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 11:32
det var jeg ikke klar over , så er det helt sikkert ikke zepto der står i stuen..
kender godt til alfawiew sagen , så jeg takker for oplysningen.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 16:59
Zepto er bambus-tv i stil med lige netop Alfaview, men sådan set også Amitech, Mirai, Prosonic og alt det andet bras man finder rundt omkring. Det er absolut billigste panel fra fjernøsten, med et minimum af fokus på god billedkvalitet.
Til top
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 17:08
takker for jeres råd og har nu endelig overbevist min ven om der skal ofres lidt flere kr. på et tv. han har valgt et panasonic plasma px70ea 42"Clap
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu